اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1394 - 11:30   |   کد مطلب: 15509
دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد:
آغاز بکار ششمین جشنواره فیلم عمار در همدان
دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: امسال برای ششمین سال متوالی در سطح کشور است که جشنواره مردمی فیلم "عمار" برگزار می‌شود.
آغاز بکار ششمین جشنواره فیلم عمار در همدان

به گزارش صبح الوند، حجت قلیچ‌خانی در حاشیه آئین افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار که همزمان با سالروز میلاد پیامبر نور رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سینما فلسطین همدان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بیش از 25 اثر از  هنرمندان همدانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: دبیر ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار حجت‌الاسلام سید جلال رضوی است.

قلیچ خانی با اشاره به اکران فیلم "من نگرانم" در مراسم افتتاحیه جشنواره اظهار کرد: این فیلم مستند به نگرانی های رهبر معظم انقلاب در مباحث فرهنگی پرداخته است و یکی از آثاری است که امسال در جشنواره جزو اکران عمومی اعلام شده است.

وی افزود: اکران عمومی فیلم جشنواره عمار در سطح استان از روز پنج شنبه 10 دی ماه آغاز خواهد شد.

دبیر اجرایی این جشنواره در استان همدان گفت: فازهای اکران جشنواره شامل فاز اکران مساجد ، دانشگاه ها، کانون های پرورش فکری، پایگاه های مقاومت بسیج و... است.

وی اظهار کرد: اکران فازهای مختلف جشنواره استانی با توجه به درخواست مردم و نهادهای مختلف قابل افزایش است.

قلیچ خانی با تشکر از همه مسئولین استانی افزود: امسال سازمان بسیج مستضعفین، بسیج ادارات، قرارگاه خاتم، سازمان زیباسازی شهرداری همدان، شورای شهر و حوزه هنری یاری‌گر این جشنواره بودند.

وی گفت: جشنواره های ما در اکثر موارد با مردم فاصله داشته اند اما جشنواره عمار این فاصله و این تعریف معمول از جشنواره ها را شکست و با دل و جان مردم ارتباط برقرار کرد. حتی شکل افتتاحیه این جشنواره و اینکه ویژه ترین و بالاترین مهمانان آن خانواده های شهدا بودند باعث شده که این جشنواره واقعا مردمی باشد و حرکت بسیار خوبی را در پیش گرفته است.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار اظهار کرد: بیش از 300 نفر تاکنون برای اکران عمومی آثار جشنواره در سطح استانه همدان از طریق سامانه پیامکی در پورتال عمار ثبت‌‌نام کرده‌اند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان