اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. دى 1394 - 14:17   |   کد مطلب: 15427
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از توان تولید نیازهای دریایی بخش نظامی کشور در داخل خبرداد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش

به گزارش صبح الوند، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش در گفت و گو با خبرنگار کیش پرس گفت: با وجود فشارهایی که در طی سالیان گذشته بر صنعت دریایی وجود داشت جمهوری اسلامی ایران توانست نیازهای خود را تامین کند.

وی با اشاره به ارتباط ایران با آبهای آزاد و بین المللی افزود: ما برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران موفقیت های بسیاری کسب کرده ایم که امروز گوشه ای از توان جوانان این کشور را در نمایشگاه صنایع دریایی می بینیم.

سیاری تاکید کرد: شرکت های بسیاری که هم اکنون در این نمایشگاه حاضر هستند نگاهشان به علم و دانش جوانان این کشور است و امروز می بینیم که پیشرفت های خوبی داشته اند و امیدواریم توسعه در این بخش را بیش از پیش شاهد باشیم.

نامبرده با تصریح بر اینکه ما منتظر برداشته شدن تحریم ها نبوده ایم اظهار کرد: ما همیشه آماده و در تلاش برای پیشرفت بوده ایم و منتظر برداشته شدن تحریم ها نیستیم.
دریادار سیاری ادامه داد: با توجه به توانمندی در صنایع دریایی در بخش نظامی توانستیم به آنچه نیاز داریم دست پیدا کنیم و نمونه آن را که روزی برای ما آرزو بود امروز در این نمایشگاه می توان دید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به ارتباط میان دانشگاه ها و نیروی دریایی اشاره کرد و افزود: امروز ارتباط بسیاری خوبی بین دانشگاه ها و نیروی دریایی برقرار است و بسیاری از پروژه ها توسط کارشناسان دانشگاه ها و با بهره گیری از علوم اساتید و دانشجویان دانشگاه های کشور ساخته شده است.

این مسئول همچنین از همکاری با شرکت های دانش بنیان خبرداد و خاطر نشان کرد: در بخش های تولید بدنه، کشتی، موتور، موشک، رادار و تمامی بخش های مورد نیاز با شرکت های دانش بنیان همکاری تنگاتنگ داریم.
در این بازدید،امیردریادار امیر رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان نیروی دریایی حضور داشتند.
دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه همچنین روز گذشته با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار  و گفتگو کردند.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کشور از یکم تا 4 دی ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش ادامه دارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان