اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. دى 1394 - 13:04   |   کد مطلب: 15408
آلودگی هوا در چند روز اخیر موجب شد تا دانش آموزان تهرانی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه این هفته را در تعطیلات سپری کنند.
پشت پرده عدم تعطیلی امروز مدارس در تهران/آیا پای رئیس جمهور در میان است؟+ اسناد

به گزارش صبح الوند، آلودگی هوا در چند روز اخیر موجب شد تا دانش آموزان تهرانی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه این هفته را در تعطیلات سپری کنند.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران در خصوص ادامه روند آلودگی هوا گفته است: درروزهای سه شنبه و چهارشنبه این آلودگی ادامه می یابد و حتی تا حدودی نیز افزایش آلاینده‌ها بیشتر خواهد شد.

نمودارهای زیر هم بیانگر افزایش آلاینده ها و پایین بودن کیفیت هوای امروز تهران نسبت به روزهای گذشته است.

 

 

 

 

 

نکته‌ای که در میان حائز اهمیت است، این است که چرا با توجه به افزایش میزان آلاینده‌ها در روزچهارشنبه، مدارس استان تهران امروز تعطیل نیستند!

برخی این موضوع را مرتبط با سفر رئیس جمهور به شهرری می‌دانند و طنز‌هایی هم با همین محتوا در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش شدن است.

از جمله‌ متن‌های طنزی که در شبکه‌های اجتماعی به موضوع بازگشایی مدارس در روز سفر رئیس جمهور به شهری اشاره می‌کند می‌توان به متن زیر اشاره کرد:

هوای تهران یهو پاک شد... بویژه شهرری!

هم زمان با سفر رییس جمهور به شهرری در روز چهارشنبه، هوای استان تهران -بویژه هوای شهرری- به یکباره پاک و مدارس تهران -بویژه شهرری!- در روز چهارشنبه باز شد.

سازمان محیط زیست هوای تهران -بویژه شهرری- را در روز چهارشنبه بسیار مناسب برای پیاده روی دسته جمعی، حمل بنر، حمل پلاکارد و شعار دادن اعلام کرد و از همه دانش آموزان تهرانی -بویژه دانش آموزان شهرری- خواست که برای حفظ سلامتی خود دو سه ساعت از ساعات درسی را در این هوای پاک و در مسیرهای تعیین شده به قدم زدن اختصاص دهند.

سازمان هواشناسی اعلام کرد از چهارشنبه بعد از ظهر هوای تهران -حتی شهرری- دوباره به حالت کثافت در خواهد آمد و همسر خانم ابتکار هیچ مسولیتی نسبت به این قضیه بعهده نخواهد گرفت!

منبع: راه دانا

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان