اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آبان 1394 - 12:38   |   کد مطلب: 14810
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد:
همدان میزبان اربعین سردار شهید حسین همدانی
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرلشکر حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم خبر داد.
همدان میزبان اربعین سردار شهید حسین همدانی

به گزارش صبح الوند، سردار مظاهر مجیدی در گفتگوی اختصاصی با نافع افزود: این آیین پنجشنبه 28 آبان 94 که بنابر برخی روایات مصادف با سالروز شهادت امام مجتبی(ع) است؛ در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می شود.

وی اعلام کرد: در این مراسم که با حضور ائمه جماعات استان، خانواده محترم شهدا، پاسداران، بسیجیان و سایر گروه ها برگزار می شود؛ آیت ا... سعیدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به سخنرانی خواهد پرداخت.

مجیدی بیان کرد: همچنین در همان روز و با حضور مسئولان کشوری و استانی، میدان فرودگاه و یکی از بلوارهای اصلی شهر همدان به نام سردار سرلشکر همدانی نامگذاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: سردار شهید همدانی، نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشته و همواره در خط مقدم دفاع از اسلام و ولایت قرار داشت و در سوریه نیز با گسترش تفکر بسیجی توانست مردم همان کشور را برای مقابله با تکفیری ها سازماندهی کند.

مجیدی اضافه کرد: از مردم شهید پرور همدان دعوت می کنیم تا همانند مراسم تشییع، حضور پر رنگ و باشکوهی در مراسم چهلم شهید همدانی داشته باشند.  

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان