اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. آبان 1394 - 13:22   |   کد مطلب: 14736
ساده اندیشانی که تصور می کنند دشمن به فکر نفوذ و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران نیست؛ دچار توهم شده اند.
دفاع از دشمنان انقلاب نشانگر اوج نفوذ است

به گزارش صبح الوند، عضو کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با "نافع" افزود: اینکه برخی فکر می کنند آمریکا و سایر مستکبران، دست از دشمنی با ملت ایران برداشته اند؛ ساده انگاریست زیرا توطئه و نفوذ در ذات دشمنان دیرینه نظام نهفته شده؛ مگر اینکه تصور کنیم استکبار جهانی و در رآس آن، آمریکا و صهیونیسم جهانی از دشمنی با نظام دست برداشته اند.

ابراهیم کارخانه ای تصریح کرد: این در حالیست که دشمنی آمریکا و صهیونیسم جهانی با ما نه تنها کم نشده، بلکه بیشترنیز شده و راه های جدیدتری را برای نفوذ پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: اهمیت بحث نفوذ تا اندازه ای است که مقام معظم رهبری پس از توافق برنامه جامع اقدام مشترک تاکنون، ده ها بار در رابطه با آن به مسئولان اجرایی، سیاسی و امنیتی کشور هشدار داده اند.

کارخانه ای، یکی از راه های اصلی دشمن برای تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران را نفوذ دانست و افزود: اصلی ترین، اساسی ترین و کاری ترین سلاح دشمن برای ضربه زدن بر پیکره نظام، نفوذ است.

وی بیان کرد: دشمن با شناسایی راه های جدید، بستر لازم را برای هر نوع تهاجم برنامه ریزی شده به کار می گیرد، خاطرنشان کرد: ساده انگاریست اگر فکر کنیم نفوذ وجود ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف سرویس های جاسوسی، نفوذ به قلب نظام است، اظهار کرد: اوج این نفوذ زمانی است که دشمن موفق شود؛ افکار طرف مقابل را به صورتی تحریف کند که خود به دفاع از دشمن بپردازد و خاستگاه اصلی همین جا است.

کارخانه ای با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن حتی یک لحظه از نفوذ غافل نبوده، گفت: لانه جاسوسی آمریکا، نخستین سنگر نفوذی آمریکا در قلب کشور بود که تسخیر آن به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، "انقلاب دوم" نام گرفت.

وی ادامه داد: پس از آن نیز دشمن همواره تلاش کرده تا در ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی، راهی برای نفوذ و اعمال توطئه پیدا کند و زمانی که اوباما از رژیم صهیونیستی برای نظارت بر برجام دعوت به عمل می آورد؛ بیانگر این واقعیت است که برنامه های گستره ای در قالب برجام تدارک دیده و راه های نفوذ گسترده ای را در نظر دارد.

کارخانه ای با اشاره به شناسایی عوامل نفوذ دشمن در رسانه ها و مطبوعات کشور اضافه کرد: دامنه نفوذ دشمن می تواند در همه ابعاد گسترش پیدا کند که یکی از ابعادی که همواره به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده مورد استفاده قرار می گیرد؛ رسانه های یک کشور هستند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان