اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آبان 1394 - 13:35   |   کد مطلب: 14641
عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر رئیس پارلمان اروپا به کشورمان به صورت جدی در کمیسیون امنیت پیگیری خواهد شد و تذکرات لازم به همه‌ی دستگاه‌های امنیتی مرتبط با این موضوع داده خواهد شد تا از هرگونه سو استفاده در این زمینه جلوگیری کنیم.
کمیسیون امنیت مجلس به صورت جدی بر سفر رئیس پارلمان اروپا به ایران نظارت می کند/ تذکر لازم به همه دستگاه ها برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده داده می شود

به گزارش صبح الوند، محمدرضا محسنی ثانی عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به سفر "مارتین شولتز" رئیس پارلمان اروپا به کشورمان گفت: آمریکا و غرب در تلاش هستند تا از طرق مختلف وارد کشور ما شوند و با مسئولان ما ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص جلوگیری از نفوذ دشمنان در ایران به مسئولان داخلی هشدار داده‌‌اند خاطر نشان کرد: کمیسیون امنیت وظیفه خود می‌داند که بر این سفرها را نظارت و کنترل داشته باشد تا کسی نتواند از سفر به کشور ما سو استفاده‌ کند.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی گفت: سفر رئیس پارلمان اروپا به کشورمان به صورت جدی در کمیسیون امنیت پیگیری خواهد شد و تذکرات لازم به همه‌ی دستگاه‌های امنیتی مرتبط با این موضوع داده خواهد شد تا از هرگونه سو استفاده در این زمینه جلوگیری کنیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان