اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آبان 1394 - 9:50   |   کد مطلب: 14542
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نباید نفت را خام فروشی کرد گفت: اگر پیش از این کالاهای ما 15 تا 20 درصد گران می‌شد الان باید ما کالاهای مصرفی را ارزان کنیم تا مشکل معیشت مردم حل شود.
کالاهای دست چندم غربی نمی خواهیم/دولت یازدهم دوباره بهانه‌گیری نکند

به گزارش صبح الوند، موسی‌الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت و گو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه دولت پس از تصویب برجام دیگر بهانه‌ای برای عمل نکردن به وعده‌های خود را ندارد اظهار داشت: میزان فروش نفت 500هزار بشکه افزایش یافته است و دیگر کمبود بودجه‌ای از لحاظ فروش نفت نداریم.

 

وی افزود: انتظار ما از دولت این است که بودجه‌های عمرانی را به موقع پرداخت کند تا مشکل مردم در این زمینه حل شود.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: دو میلیون نفر به خاطر راکد شدن طرح مسکن مهر بیکار شده‌اند و از دولت انتظار داریم که این بیکاری را ساماندهی کند و این مشکل مردم را حل کند.

 

ثروتی با اشاره به اینکه دولت باید به تعهدات خودش راجع به سبد کالا و حل مشکل نیازمندان جامعه عمل کند افزود: بیکاری خیلی زیاد شده است، طرح‌های عمرانی کم اجرا می‌شوند، صندوق توسعه ملی راکد شده است و در خصوص وضعیت معیشت و اشتغال، مردم با مشکلات جدی رو‌به‌رو هستند که امیدواریم تا دولت در این رابطه اقدامات مناسبی انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه دولت باید در پسابرجام مراقب باشد تا کشور تبدیل به بازار مصرف نشود عنوان کرد: ما با وارد کردن اجناس تولید شده در سایر کشورها باعث افزایش اشتغال در آن کشورها و افزایش بیکاری در کشور خودمان خواهیم شد که دولت باید با جدیت این بحث را پیگیری کند تا ما در پسابرجام تبدیل به یک بازار مصرفی خوب برای غرب نشویم.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تصریح کرد: دولت باید در دوران پسا تحریم از این فرصت به وجود آمده استفاده کند و علم و تکنولوژی را وارد کشور کند نه کالاهای دست چندم غربی را؛ و نباید مشکلاتی را که قبل از توافق هسته‌ای با آن روبه‌رو بوده را دوباره بهانه کند.

 

ثروتی با بیان اینکه نباید نفت را خام فروشی کرد گفت: اگر پیش از این کالاهای ما 15 تا 20 درصد گران می‌شد الان باید ما کالاهای مصرفی را ارزان کنیم تا مشکل معیشت مردم حل شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان