اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مهر 1394 - 9:18   |   کد مطلب: 14422
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه نگاه مقام معظم رهبری به عملکرد مدیران اجرایی در همه سطوح مدیریت جهادی است، گفت: محرومیت‌زدایی کاری اساسی و زیربنایی بوده و تکلیف تمام دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی روستاهای استان همدان اظهار کرد: مراسم تشییع باشکوه پیکر شهید همدانی و حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم در این مراسم نشان از مردمداری و اخلاص این شهید بزرگوار داشت.

وی با اشاره به اینکه خدمات شهید همدانی به اسلام، ولایت، مردم و جمهوری اسلامی ایران در طول 37 سال گذشته بی‌نظیر بوده است، بیان کرد: با بهره‌گیری از روح شهید همدانی و 8 هزار شهید استان، مدیران و مسئولان اجرایی می‌توانند تکالیف و وظایف خود را در راستای خدمت به مردم به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه نگاه مقام معظم رهبری به عملکرد مدیران اجرایی در همه سطوح مدیریت جهادی است، افزود: محرومیت‌زدایی کاری اساسی و زیربنایی بوده و تکلیف تمام دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز تاکیدات بسیاری در خصوص اردوهای جهادی دارند و در بحث مدیریت جهادی، معیارها و شاخصه‌های مختلفی را بیان کرده‌اند، خاطرنشان کرد: نخستین معیار مقام معظم رهبری در مدیریت جهادی، درست انجام دادن کار است.

ابوحمزه با بیان اینکه تلاش پیوسته و مستمر، دومین معیار مدیریت جهادی از نگاه رهبری است، گفت: هر مدیر و مسئولی در انجام امور و وظایف رضایت خداوند و اخلاص را در نظر بگیرد، چراکه مقام معظم رهبری بر این مهم تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه تخصص، درایت و تدبیر از دیگر معیارها و شاخصه‌های مدیریت جهادی از نگاه رهبری هستند، تصریح کرد: تمام امور انجام شده از سوی مدیران باید برگرفته از تخصص و توانمندی باشد و مدیران در انجام وظایف با برنامه‌ریزی و درایت کار را دنبال کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری شاهد همکاری و هماهنگی خوبی بین دولت و دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در کشور باشیم تا بتوانیم وظیفه و تکلیف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان