اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مهر 1394 - 22:44   |   کد مطلب: 14267
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: سردار همدانی در مقابله با فتنه 88 نقش بسیار موثری داشتند به طوری که اگر نبود مدیریت ایشان، شاید جمع کردن فتنه مشکل بود.
سردار همدانی، در مقابل فتنه گران خوش درخشید/سردار همدانی از خاک به افلاک رسید

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان که در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) و با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهر برگزار شد، با تسلیت شهادت سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی که در سوریه به شهادت رسیدند، اظهار داشت: سردار همدانی یکی از سرداران بزرگ جهان اسلام بود.

وی گفت: سردار همدانی مرد فراز و نشیب های انقلاب و نظام بود.

محمدی اظهار کرد: شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام هم دردناک است و هم مایه شادمانی، زیرا شهادت فقط نصیب انسان ‎های بامعرفت، با اخلاص و با کمالات می‌شود.

وی افزود: شهید سردار همدانی از خاک به افلاک رسید و راه ایشان الگوی خوبی برای فرزندان برومند انقلاب اسلامی است.

امام جمعه همدان گفت: در سال 88 و فتنه بزرگ آن سال اگر مجاهدت ها، پایمردی ها و ایستادگی این سردار سپاه نبود نمی توانستیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی اظهار کرد: بنده می دانم رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با شنیدن خبر شهادت حاج حسین همدانی بسیار متاثر شده اند.

محمدی افزود: ولایتمداری ایشان زبانزد خاص و عام بود و این شهید بزرگوار الگویی سازنده برای جامعه است.

وی بر لزوم برگزاری مراسم بسیار باشکوهی برای این سردار شهید اسلام در دارالمومنین همدان تاکید کرد.

امام جمعه همدان اظهار کرد: بنابر وصیت سردار حسین همدانی، ایشان در شهر همدان دفن خواهند شد و همه ما باید مراسم باشکوه و در خور شأن این شهید بزرگوار را در همدان برگزار کنیم.

وی با اشاره به نزدیک بودن فروپاشی گروه تروریستی داعش افزود: همدانی‎ها و امثال ایشان برای ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و مقابله با اسلام آمریکایی، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و به جنگ با باطل رفته‎اند و قطعا پیروزی با رزمندگان اسلام خواهد بود.

محمدی در ادامه با اشاره به روز عید غدیر و انتقاد از کم کاری های برخی شیعیان، افراد و سازمان ها در این عید بزرگ گفت: عید غدیر را باید به عنوان عید امامت و ولایت جهانی کنیم.

وی اظهار کرد: عاشورا فرزند غدیر است.

امام جمعه همدان سپس با اشاره به روز مباهله افزود: روز مباهله یکی از مهمترین روزها در دین اسلام است که حقانیت پیامبر(ص) و اهل بیت نبوت برای نصرانیان به اثبات رسیده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان