اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 17:36   |   کد مطلب: 14241
اسماعیل کوثری نماینده مجلس تهران در مورد بیانیه 5 عضو کمیسیون برجام اظهار داشت: این آقایان تا آخرین لحظات بررسی برجام حضور داشتند و در بند بند برجام اظهار نظر می کردند.
بیانیه 5 نماینده مجلس منصفانه نیست/آقایان بروجردی و حقیقت‌پور تا آخرین لحظات رسیدگی به برجام یعنی ساعت 11 شب در کمیسیون حضور موثری داشتند

به گزارش صبح الوند، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورتی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد بیانیه 5 عضو کمیسیون برجام اظهار داشت: متاسفانه باید بگویم انتظار این برخورد از آقایان بروجردی و حقیقت پور که تا آخرین لحظات رسیدگی به برجام یعنی ساعت 11 شب شنبه حضور داشتند و اظهار نظر می کردند و  در نهایت در تمام بند بندهای برجام حضور موثر و مستمری داشتند نمی رفت.

نماینده مردم تهران ادامه داد: این آقایان با برخورد جناحی، مسئله را طوری بیان می کنند که گزارش برجام زیر سوال برود؛ باید از خودشان سوال کرد که منصف باشید چرا که تا آخرین لحظه در جلسه حضور داشتید و چظور اینگونه مطرح می کنید؟

کوثری گفت: نه تنها این آقایان با این بیانیه انصاف به خرج ندادند بلکه باید بگوییم این مسئولیتی که دارند را هم زیر سوال بردند.

وی گفت: دوستانی که دم از انصاف و دموکراسی می زنند؛ و در آخر وقتی میبینند خواسته خودشان عملی نشده برخوردی غیر منصفانه میکنند؛ این آدم هایی که مسئولیت دارند من برایشان احساس خطر می کنم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان