اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. مهر 1394 - 8:34   |   کد مطلب: 14097
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از اکران فیلم‌های "آسمان آبی مادرم" و "زیبا" در نخستین روز برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان در شهرستان نهاوند خبر داد.
بیست‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوان همدان

به گزارش صبح الوند، محمود مصباح با بیان اینکه نوجوانان نهاوندی از این فرصت فرهنگی استقبال بی‌نظیری کردند، افزود: این فیلم‌ها در نخستین روز جشنواره در دو سانس صبح و یک سانس بعد از ظهر اکران شد.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار کرد: شاهد حضور پرشور علاقمندان در این حوزه بودیم به نحوی که در یکی از سانس‌های اکران، سالن نمایش ظرفیت تماشاگران را نداشت.
وی حضور بیش از ۶۰۰ نوجوان را در نخستین روز اکران فیلم‌ها نشان از توجه و علاقمندی مردم نهاوند به حوزه فرهنگ و هنر دانست و افزود: با دیدن چنین صحنه‌هایی، وظیفه ما برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری بیشتر شده است.
مصباح از اکران فیلم‌های " باغ بهشت" به کارگردانی مرتضی احمدیان و " گنجشکک اشی مشی" به کارگردانی رمضانی، کرامتی و نیکخواه آزاد در دومین روز جشنواره در نهاوند خبر داد.
وی با بیان اینکه اکران فیلم‌ها برای عموم مردم رایگان بوده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن فیلم‌ها در ایام برگزاری در ۲ سانس ۹ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی و هنری امام(ره) واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مراجعه کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان