اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مهر 1394 - 10:48   |   کد مطلب: 14069
مدیر کل زندان های استان همدان، نا آگاهی و بیسوادی برخی از زندانیان و خانواده های آنان را از عوامل مهم قانون گریزی و ارتکاب جرم در جامعه عنوان کرد.
بیسوادی زندانیان موجب قانون‌ گریزی می شود

به گزارش صبح الوند، حسن محمدیاری در چهارمین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان های استان همدان که با حضور مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان های تابعه استان برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری  اداره کل زندان های استان همدان توانست با تلاش همه همکاران  برای پنجمین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر اقامه نماز در سطح استان شناخته شود. 

وی خواستار توجه بیشتر  به افزایش کیفیت آموزش احکام و نماز در بین مددجویان زندان های استان همدان شد.

محمدیاری اظهار کرد: نماز، این فریضه واجب الهی باید  بیش از هر برنامه فرهنگی وتربیتی دیگری مورد توجه  مسئولان فرهنگی زندان ها باشد و با آموزش های لازم آن را دربین مددجویان  اشاعه دهند.

وی با اشاره به رسیدگی به امور خانواده زندانیان و کاهش جمعیت کیفری در سطح استان، افزود: نا آگاهی و بیسوادی  برخی از زندانیان و خانواده های آنان از عوامل مهم قانون گریزی و ارتکاب جرم در جامعه است.

مدیر کل زندان های استان همدان گفت: باید تلاش همه جانبه برای ریشه کنی بی سوادی در جامعه به ویژه در زندانها صورت گیرد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان ها و سازمان آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: برای تحقق این هدف اداره کل زندانهای استان با اختصاص فضا و بستر های مناسب و تهیه امکانات کافی از هیچ تلاشی جهت ریشه کنی بیسوادی و کاهش جمعیست کیفری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان