اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مهر 1394 - 10:35   |   کد مطلب: 14066
مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: اتحاد واقعاً کار بسیار مهمی است و نیروهایی که برای کوبیدن یکدیگر خرج میشوند بایستی برای خدمت مردم متمرکز شوند.
اتحاد، شرط اصلی موفقیت در کشور است

به گزارش صبح الوند، حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار رئیس کمیسیون شوراها و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با ایشان اظهار داشت: وحدت و اتحاد خیلی مهم است و در صحنه هایی که بین افراد و گروهها اتحاد باشد در کارها تاثیرگذار است و خداوند در قرآن به مسئله اتحاد تأکید نموده و فرمودند: «هرگز با یکدیگر اختلاف و نزاع نداشته باشید، زیرا اختلاف باعث مختل شدن و سستی امور خواهد شد.»

ایشان تاکید کرد: اتحاد واقعاً کار بسیار مهمی است و نیروهایی که برای کوبیدن یکدیگر خرج میشوند بایستی برای خدمت مردم متمرکز شوند.

آیت الله نوری در بخش دیگری از بیانات خود اظهار کرد: مردم ایران و همدان متدین هستند و برای پیروزی انقلاب با خون و جان خود ایثارگری کرده اند و قدردانی و خدمت بهاین مردم باعث افتخار است و باید سعی کنیم تا در خدمت مردم باشیم و هر کس به اندازه خود برای مردم گام بردارد.

ایشان افزود: مردم همدان متدین و انقلابی هستند و سابقه خوبی دارند و نمایندگان توفیق خدمتگذاری مردم را دارند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع به پیگیری موضوع اشتغال اشاره نمود و خاطرنشان کرد: اگر واقعا 30 هزار شغل برای مردم به وجود آید کار مهم و توفیق و خدمت خیلی بزرگی برای مسئولین، در زمینه بیکاری و اشتغال جوانان است.

وی با سؤال از نماینده مردم همدان، درباره چگونگی برنامه پروازهای فرودگاه همدان در اعزام زائران حج و عتبات، از اینکه همدان نیز در زمره 8 فرودگاه اصلی کشور برای اعزام حجاج قرار گرفته ابراز خرسندی نمود.

مرجع عالیقدر جهان تشیع درباره وضعیت حجاب و عفاف افزود: البته درباره عفاف، تمام خانمها نسبت به مسئله عفاف اهمیت داده و آن را رعایت میکنند ولی درباره مسئله بدحجابی حرفهای زیاد و متفرقه ای از سوی مسئولین گفته شده و اگر تمام مسئولین و کسانی که در مصدر امور هستند به ویژه مدیران و در صدر رئیس دولت به وزارتخانه ها، ادارات و بیمارستانها این مسئله را به کسانی که حجاب را رعایت نمیکنند ابلاغ کنند، صدا و سیما نیز در مصدر کار باشد و این مسائل را اعلام کند و این مسئله را به طور کلی تا از بین رفتن آن پیگیری کند دیگر کار اینقدر طول نمیکشد. 

ایشان در این زمینه تأکید کرد: مردم متدین هستند، خون داده اند، شهید داده اند و احکام اسلامی را که یکی از آنها حجاب اسلامی است مراعات میکنند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع در پایان، از ملاقات با نماینده مردم همدان اظهار خرسندی نمود و تأکید کرد که نماینده مردم همدان و همه یک هدف داشته و توفیق وی را مسئلت نمود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان