اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 2:50   |   کد مطلب: 13683
مشاور رییس جمهور با اشاره به این که ثبات، آرامش، وحدت و انسجام مهترین عامل برای حرکت کشور به سمت توسعه و تعالی است تصریح کرد: در فضای پر تلاطم، پرمناقشه و تخریب هیچ وقت کشور رنگ و بوی توسعه را نخواهید دید.
برای جلوگیری از نفوذ دشمن همیشه وفادار رهبری هستیم

به گزارش صبح الوند، سیدرضا صالحی امیری، مشاور رییس جمهور و رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی تهران نیوز درباره  توصیه های رهبر انقلاب طی دیدار با اعضای هیئت دولت، گفت: انسجام و وحدت ملی ، همزبانی و همدلی مهمترین عاملی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مطلع فرمایشات خود به این نکته اشاره کردند.

وی تاکید کرد: معتقدم که ثبات، آرامش، وحدت و انسجام مهترین عامل برای حرکت کشور به سمت توسعه و تعالی است.

مشاور رییس جمهور با اشاره به مطلب بالا تصریح کرد: در فضای پر تلاطم، پرمناقشه و تخریب هیچ وقت کشور رنگ و بوی توسعه را نخواهید دید.

صالحی امیری در پاسخ به سوالی مبنی بر تاکید رهبر انقلاب بر جلوگیری از نفوذ دشمنان و اقدامی که دولت در این راستا باید در دستور کار داشته باشد، اظهار کرد: حتما باید جلوی نفوذ را بست.

وی با اشاره به اینکه دولت ثابت کرده در عمل وفادار به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و این موضوع هم بسیار مهم است، افزود: توافق با غرب، توافق فرهنگی نیست بلکه سیاسی – اقتصادی است.

مشاور رییس جمهور، خاطر نشان کرد: از این رو کاملا مرزبندی وجود دارد و توافق فرهنگی نداشته و نداریم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان