اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 2:48   |   کد مطلب: 13682
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: این یک جنگ زرگری است که در آستانه انتخابات به راه انداخته اند برای کسب کرسی بیشتر برای همین دزدها! به قول آنها مجلس دزد خانه است و آنها برای نمایندگی همین دزدخانه سرو دست می شکنند.
آقای رهامی! شما برای همین دزدخانه سرو دست میشکنی؟

به گزارش صبح الوند، منصورحقیقت پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با ثامن  در واکنش به اظهارات توهین آمیز رهامی فعال سیاسی اصلاح طلب به نمایندگان مجلس ،اظهار داشت: آقای رهامی شما باید از لباس رسو الله خجالت بکشید، اگر لباس روحانیت را از تن در آورید و چنین حرف هایی را زدید میگویم  اشکالی ندارد، اما در لباس رسوالله نباید به290نماینده تهمت بزنند.

وی تاکید کرد: مگر همه هم لباس های آقای رهامی خوب هستند اگر همه هم لباس های آقای رهامی خوب بودند دادگاه ویژه روحانیت برایشان تشکیل نمی دادند! قبول چند نماینده بد عمل کردند نمی توان کار بد چند نماینده را به همه نسبت داد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: به نظر اقای رهامی چنین کارهای بی ادبانه ای را انجام ندهد بهتر است تا ابروی لباس رسول گرامی اسلام را حفظ کند، این حرف آقای رهامی هم توهین به همه شخصیت ها و طیف های جامعه است و هم توهین به خودشان است زیرا خودشان را آماده می کنند و می خواهند روی این صندلی بنشینند، ایشان با این کار ها خود زنی می کند.

حقیقت پور تصریح کرد: این یک جنگ زرگری است که در آستانه انتخابات به راه انداخته اند برای کسب کرسی بیشتر برای همین دزدها! به قول آنها مجلس دزد خانه است و آنها برای نمایندگی همین دزدخانه سرو دست می شکنند.

پورعضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  گفت: به شخصه از شنیدن بی ادبی و دور از تربیت آقای رهامی آن هم در کسوت روحانیت بسیار خجالت کشیدم ، من نمی گویم همکارانم اشتباه ندارند آنها هم مانند همه اقشار جامعه اشتباه و خطا دارند ، اما این مسئله که اکثر نمایندگان منتخب مردم را  دزد حساب کنند با ادبیاتی که مقام معظم رهبری در خطاب قرار دادن نمایندگان مجلس استفاده می کنند بسیار متفاوت است اقای رهامی از همین ادبیات مقام معظم رهبری نسبت به نمایندگان مجلس استفاده کند،

حقیقت پور در پایان افزود: آقای رهامی چند کلاس اخلاق هم شرکت کنند ضرر نمی کنند، یکی از اشکالات برخی از این  آقایان این است که چهار تا کتاب خوانده اند اما چهارتا کلاس اخلاق نرفته اند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان