اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 0:12   |   کد مطلب: 13602
وزیر کشور با اشاره به اینکه مراحل زیادی از اجرای آمادگی انتخابات طی شده تصریح کرد: دستورالعمل انتخاباتی جدیدی به ما ابلاغ نشده و فرمایشات رئیس‌جمهور حکم دستورالعمل است
هیچ درخواست تجمعی در مقابل سفارت انگلیس نداشتیم/کاهش 50درصدی قاچاق مواد سوختی

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران که به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار شده بود در پاسخ به سوالی در خصوص شیوه احراز صلاحیت کاندیداها گفت: در رابطه با عدم احراز صلاحیت، برخی مواقع چون زمانی برای تحقیق و بررسی وجود ندارد اصل بر این است که فرد صلاحیت ندارد.

وی در ادامه گفت: شورای نگهبان و هیات‌های نظارت و اجرایی تلاششان را داشته باشند تا وقت کافی و امکانات مناسب وجود داشته باشد تا چنین مواردی نباشد.

رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به تجمع دیروز مقابل سفارت انگلستان گفت: درخواست تجمعی در مقابل سفارت انگلیس نداشتیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مراحل زیادی از اجرای آمادگی انتخابات طی شده تصریح کرد: دستورالعمل انتخاباتی جدیدی به ما ابلاغ نشده و فرمایشات رئیس‌جمهور حکم دستورالعمل است.

وزیر کشور در خصوص انتخابات الکترونیکی نیز گفت: درمرحله سفارش دستگاه‌های الکترونیکی برای رای‌گیری هستیم. تلاش می‌کنیم تا تایید شورای نگهبان را داشته باشیم.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه تا زمانی که پاسخ مناسبی به ظلم‌های آمریکا نتوانیم بدهیم شعار"مرگ برآمریکا"وجود دارد، گفت: درتشییع شهدا دراصفهان موضوع مرگ بر آمریکا نبوده بلکه شعارهایی خارج ازمسیر و تنش‌زا داده شده است.

وزیرکشور ادامه داد: درحال حاضر مشغول طراحی وچاپ تعرفه‌های انتخابات هستیم تا امکان جابه‌جایی آنها گرفته شود. دراین طراحی‌ها برای هر استان مدل و رنگ متفاوت درنظرگرفته شده است.

وی در بخش دیگری از نشست خود با اشاره به اینکه مصرف سوخت 9.5درصد در 5 ماهه اول امسال نسبت به 5 ماهه سال 93 کاهش داشته، افزود: همچنین کاهش 50درصدی قاچاق مواد سوختی را داشته‌ایم.

وزیر کشور گفت: بنده گفتم عدم احرازصلاحیتی که مبتنی برعدم تحقیق باشد درست نیست و دراسلام اصل بر برائت است. استصوابی درقانون است و کسی این را لغو یا رد نمی‌کند اما هیچکس دخالت نظارت در اجرا یا اجرا در نظارت را نمی‌پذیرد.

وی در بخش دیگری از نشست خود با اشاره به اینکه ۳۷ نفر از فرمانداران تغییر نکرده‌اند، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت جابه‌جایی فرمانداران طبیعی است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان