اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مرداد 1394 - 0:35   |   کد مطلب: 13484
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با نفوذ و سلطه آمریکائی ها خط قرمزی است که رهبری برای چندمین بار تذکر دادند و کسانی که خودشان را تابع ولایت می دانند باید در برابر ضعف ها و حرکت هائی که برخی در کشور آهنگ آن را می نوازند، بایستند.
مقابله با نفوذ آمریکا خط قرمزی است که رهبر انقلاب دوباره تذکر دادند/دولت نباید در برابر قلدری غربی ها تواضع و عقب نشینی کند

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر درخصوص نفوذ و سلطه آمریکائی ها برکشور در گفتگو با خبرنگار صبح توس، اظهارکرد: آمریکائی ها همیشه در مواجه با انقلاب اسلامی حرکتی همراه با شیطنت و قلدری داشته و اساساً از زمان کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ حقوق ملت ایران را تضییع کرده اند.

وی به خباثت های آمریکا در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: آمریکائی ها قبل از انقلاب کار را به جائی می خواستند برسانند که ایران را عامل خود در منطقه بشناسانند و حتی این کشور را به‌عنوان ژاندارم منطقه معرفی کرده بودند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و همپیمانانش از نتیجه مذاکرات هسته ای اهداف و آرمانهای نظام اسلامی را هدف قرار داده و تا کشور را در این مسیر زمین گیر نکنند دست بردار نخواهند بود.

پژمانفر به برخی عقب نشینی های نگران کننده دولت اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد تواضع و عقب نشینی های نگران کننده از سوی دولت هستیم « به مانند اتفاقی که در اصفهان افتاد» و لذا دولتمردان نباید در برابر قلدری و نفوذ دولتهای استکباری تواضع نشان دهند.

وی تاکید کرد: به فرض اینکه مذاکرات به نتیجه برسد، اما ملت و نظام اسلامی ایران هیچگاه از اصول خود مبنی بر استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ آمریکا در کشور و منطقه خاورمیانه عقب نشینی نمی کند و در برابر سلطه گری های دول استکباری خواهد ایستاد.

نماینده مردم مشهد ورود شرکت های چند ملیتی به کشور را نگران کننده دانست و افزود: شرکت های چند ملیتی مسیر سیاست های استعماری انگلیس و آمریکا را دنبال می کنند و باید در برابر این جریان که آسیبی جدی برای کشورمحسوب می شود، ایستاد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان