اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مرداد 1394 - 0:32   |   کد مطلب: 13482
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت ما هم بایستی از تمامیت ارضی کشورهای منطقه تلاش کند و مجلس و دولت حمایت ازنهضت های انقلابی و کشورهای دوست خود در منطقه از جمله حزب الله، لبنان و سوریه را ادامه خواهد داد.
هرگز دست از حمایت جنبش های انقلابی منطقه نخواهیم کشید

به گزارش صبح الوند، محمدحسن آصفری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش امریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته ای گفت: بیانات مقام معظم رهبری یک زنگ خطر جدی برای کسانی است که چشم و گوش خود را بسته اند؛این قبیل افراد فکر می کنند که امریکا در سیاست های سلطه جویانه خود تغییری ایجاد می کند و بر این باورند که امریکا آن روحیه فریب کاری خود را کنار گذاشته است.

وی اظهار کرد: این بیانات همچنین زنگ خطری برای انقلابیون بود که توجه داشته باشند امریکا همان شیطان بزرگ است و هیچ تغییری در جهت براندازی خود برای کشورهای مسلمان نداشته و اهداف سلطه جویانه خود را دنبال می کند.

این نماینده مجلس افزود: امریکا به دنبال این است تا اختلافاتی در منطقه را ایجاد کند و در این زمینه اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و کرد و لر و بلوچ و ترکمن و فارس را ایجاد کرده تا از این طریق کشورهای منطقه را به آشوب بکشاند.

آصفری ادامه داد: آمریکایی ها در جنگ جهانی دوم که برخی کشورها را به چند کشور تقسیم کردند دوباره در نظر دارند کشورهایی از جمله عراق را به چند کشور تقسیم کنند و بتوانند از این طریق اهداف سلطه جویانه خود را اعمال کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد:امروز وظیفه نخبگان و دلسوزان و همه مسلمانان و غیرمسلمانان این است که جلوی سیاست های پلید امریکا را بگیرند و اجازه هیچ گونه اختلاف افکنی و نزاع را در منطقه به امریکایی ها ندهند.

وی اضافه کرد: امریکایی ها برای سوءاستفاده از برنامه های خود به دنبال این هستند که منافع خودشان را در منطقه دست پیدا کنند و امروز از راهکارهای مختلفی این کار را انجام می دهد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که همه مسلمانان در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی قدم بردارند و از طرف دیگر تلاش کنند و نگذارند که که امریکا به اهداف خود در منطقه دست پیدا کند.

آصفری عنوان کرد: شکل گیری جریاناتی مثل داعش و تکفیری ها در راستای ایحاد اختلاف است و این نکبت جدید که به نام داعش در منطقه ایجاد کرده به دنبال این است که آن را ادامه دهد تا همانند رژیم صهیونیستی در منطقه اقدامات خرابکارانه خود را در پیش گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ابراز کرد: دولت ما هم بایستی از تمامیت ارضی کشورهای منطقه تلاش کند و مجلس و دولت حمایت ازنهضت های انقلابی و کشورهای دوست خود در منطقه از جمله حزب الله، لبنان و سوریه را ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان