اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 2:40   |   کد مطلب: 13375
مسئول فرهنگی هنری ستاد اقامه نماز:
جشنواره شب شعر نماز در همدان برگزار می شود
مسئول فرهنگی هنری ستاد اقامه نمار استان همدان گفت: فراخوان شب شعر نماز با موضوعات نماز و نیاییش و با محورهای نماز تجلی عبودیت، نماز اهل بیت، نماز ظهر عاشورا و نمازكودك و نوجوان برگزار می شود.
جشنواره شب شعر نماز در همدان برگزار می شود

به گزارش صبح الوند، حسن كرمی نور با بيان اينكه ترویج فریضه نماز نیازمند فرهنگ سازی است، اظهار داشت: ستاد اقامه نماز  همدان به‌ منظور ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب به منظور بهره‌مندی از اشعار روحانی و نورانی شعرا و ادبا این شب شعر را برگزار می‌کند.

وی گفت: نماز ستون دین، پرچم اسلام و سیمای دین است و هر کس در کشور به نوبه خود باید برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه تلاش کند.

کرمی نور اظهار کرد: برنامه فرهنگی شب شعر با هدف زمینه سازی برای آفرینش و خلق اشعار تازه و مرتبط با امر نماز و حمایت از شاعران برگزار می شود.

مسئول فرهنگی هنری ستاد اقامه نمار استان همدان، زمینه‌سازی برای آفرینش و خلق  اشعار  تازه و نو در موضوع نماز، شناسایی و حمایت از شاعران نماز و رشد و اعتلای خلاقیت آن‌ها و بهره‌مندی از اندیشه و قوه خیال شعرای متعهد آیینی کشور برای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نمازرا از اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی عنوان کرد.

وی گفت: این برنامه فرهنگی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

کرمی نور اظهار کرد: فراخوان شب شعر نماز با موضوعات نماز و نیاییش و با محورهای نماز تجلی عبودیت، نماز اهل بیت، نماز ظهر عاشورا و نمازكودك و نوجوان برگزار می شود.

وی افزود: موضوعات این شب شعر، نماز و نیاییش و با محورهای نماز تجلی عبودیت، نماز اهل بیت، نماز ظهر عاشورا و نمازكودك و نوجوان است.

مسئول فرهنگی هنری ستاد اقامه نمار استان همدان گفت: مهلت ارسال آثار به ستاد اقامه نماز استان تا ۳۰ مرداد است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان