اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1394 - 6:44   |   کد مطلب: 13290
آیت الله محسن حیدری گفت:افراد باسابقه انقلابی در صدر اسلام منحرف شدند و به دوزخ رفتند در زمان ما هم انقلابیونی بودند که قبل از انقلاب اهل زندان و مبارزه بودند ولی نهایتا در مقابل آرمان های انقلاب ایستادند و از مقام معظم رهبری زاویه گرفتند.
انقلابی های صدر اسلام همگی روستایی و کوخ نشین بودند/شهدای انقلاب و دفاع مقدس اکثرا روستازاده اند

به گزارش صبح الوند به نقل از رهیاب آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان  در خصوص اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی که باعث رنجش روستائیان شد، اظهار کرد:انقلابی های مخلص در صدر اسلام همه روستایی ، مستضعف و کوخ نشین بودند امثال ابوذر غفاری یک روستایی انقلابی واقعی بود که تا آخر هم بر سرآرمان های انقلاب محمدی ماند.

 

وی ادامه داد:عمار یاسر و دیگر انقلابی های زمان پیامبر روستایی و عشایر زاده بودند در زمان خود ما هم در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اکثر شهدا و سرداران شهید، انقلابی هایی روستایی بودند.

 

آیت الله محسن حیدری تاکیدکرد:اگر روستایی انقلابی بودن عیب است باید یک خط بطلان بر همه این دلاورمردی ها و رشادت های دلیران روستایی کشید.

 

وی افزود:جهاد عشایر خوزستان در برابر انگیسی ها یک نمونه از رشادت های روستایی های انقلابی است هشت سال دفاع مقدس هم نمونه ای دیگر از فداکاری های روستاییان است مناطق مرفه به ندرت اهل جهاد و مبارزه هستند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تاکید کرد:این حرفها واقعا مایه تعجب است در هر انقلابی رویش و ریزش وجود دارد در اسلام هم این چنین بوده است مگر طلحه و زبیر ریزش های اسلام نبودند ولی اویس قرنی که اصلا پیامبر را ندید انقلابی پابرجایی ماند.

 

وی افزود:افراد باسابقه انقلابی در صدر اسلام منحرف شدند و به دوزخ رفتند در زمان ما هم  انقلابیونی بودند که قبل از انقلاب اهل زندان و مبارزه بودند ولی نهایتا در مقابل آرمان های انقلاب ایستادند و از مقام معظم رهبری زاویه گرفتند.

 

آیت الله محسن حیدری  گفت:در مقابل این ریزش ها شاهد رویش های فراوانی در انقلاب بوده ایم به خاطر اینکه یک نفر انقلابی روستایی است نمی شود او را نفی یا تحقیر کرد این کار کار منطقی نیست.

 

وی در پایان گفت:بنده یک روستایی روستازاده ام در زمان نوجوانی چوپانی و کشاورزی می کردم و از دل روستا آمده ام اما از همان اوایل انقلاب پابه پای انقلاب و امام بودیم خدا توفیق داده است تا امروز هم در خط امام و مقام معظم رهبری مانده ایم و امیدواریم که خداوند متعال ما را از این مسیر و راه مقدس منحرف نکند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان