اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مرداد 1394 - 13:33   |   کد مطلب: 13209
طی حکمی از سوی نماینده وزیر اقتصاد؛
معاون اقتصادی اداره کل دارایی استان همدان منصوب شد
طی حکمی از سوی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان همدان و با حضور معاونت های ستادی، سرپرست جدید معاونت اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان معرفی شد.
معاون اقتصادی اداره کل دارایی استان همدان منصوب شد

به گزارش صبح الوند، 

مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان همدان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان اظهار داشت: بعد از توافق هسته ای ایران و 1+5 گشایشی در عرصه بین المللی و حرکت از تحریم به سمت تکریم در نگاه کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره نقش مهم واهمیت به سزای معاونت اقتصادی در ارتقاء و بهبود شاخص های اقتصادی کشور، گفت: همه معاونت های سازمان امور اقتصادی و دارایی باید نگاه فرابخشی به مجموعه تحت نظر خود داشته باشند و مجموعه سازمان را به صورت یک پارچه ببینند تا شاهد بروز و ظهور هر چه بیشتر استعدادها و پتانسیل های موجود در بدنه کارشناسی سازمان باشیم.

محمودی نتیجه نگاه فرابخشی را تعالی سازمانی دانست و اظهار کرد: تعالی سازمانی هیچگاه در بخشی نگری به دست نخواهد آمد و هیچگاه شاهد شکوفائی نخواهیم بود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های کلان دولت تدبیر و امید، لازم است که در معاونت اقتصادی شاهد برنامه ریزی دقیق، راهبردی و تاثیر گذار باشیم.

مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان همدان نتیجه برنامه ریزی، سازماندهی و ساماندهی مناسب را توسعه استان در همه زمینه ها دانست.

محمودی مسئولیت های واگذار شده به افراد مختلف را امانتی دانست که با اختیاراتی که در آن پست لحاظ شده است، باید حافظ این امانت گرانبها باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات فرهاد کرم قدردانی شد و علی یاری با حفظ سمت بعنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی  اداره کل معرفی شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان