اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مرداد 1394 - 10:21   |   کد مطلب: 13044
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان همدان گفت: یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی با حضور شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی و به مدت شش روز در همدان دایر است.
یازدهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و نهمین نمایشگاه مبلمان شهری در همدان گشایش یافت

به گزارش صبح الوند، حسین الماسی با شاره به افتتاح یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی در همدان، اظهار داشت: این نمایشگاه از کار خود را از 11 مردادماه آغاز کرده است به مدت شش روز و تا 16 مردادماه سال جاری پذیرای همشهریان و بازدیدکنندگان عزیز است.

وی گفت: در این دو نمایشگاه شرکت های تولیدی، توزیعی و وارداتی از شهرهای تهران، کرج، هشتگرد، اصفهان، اراک، محلات، چالوس، آمل، تنکابن، نوشهر، قائم شهر، عباس آباد، ملایر، اهواز، کرمان، رشت، سیاهکل، مشهد، ساری، اصفهان، بابل، اراک، کرمانشاه، همدان، تبریز، شیراز، ملایر، قروه درجزین و صالح آباد حضور دارند.

الماسی درباره نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی اظهار کرد: محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه شامل مبلمان و خدمات شهری، چراغهای پارکی و خیابانی، تجهیزات پارکی، آب نماهای موزیکال، نورپردازی، المانهای شهری، تجهیزات و ملزومات ترافیکی و ایمنی، پله برقی های عابر پیاده، تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی، تزئینات شهری، محصولات باغ  و ویلا، مصنوعات فلزی، برجهای روشنایی، طراحی و اجرای سیستمهای مبتنی بر ال ای دی، ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری، وسایل بازی پلی اتیلن و شهربازی، نیرو رسانی و ساعتهای پایه دار، المانهای مذهبی و تجهیزات مکانیزه و مخازن زباله است.

وی  محصولات قابل ارائه در یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی را شامل انواع گلهای آپارتمانی، محصولات گیاهی، انواع کاکتوس، گلهای زینتی، گلهای فصلی، انواع گلدان، گلدانهای بیرونی، بذر، گیاهان باغچه ای، خاک و کود، روغنهای دارویی، گلخانه و تجهیزات جانبی، طراحی فضای سبز و سنگهای زینتی، ساکولنت، خدمات کشاورزی و نهاده های کشاورزی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان همدان گفت: در این نمایشگاه تخصصی همچنین آموزش کشت و فرآوری گیاهان دارویی و تولید داروهای گیاهی، تولید عصاره، تولید و پرورش گل بنفشه آفریقایی، پیاز گل، تولید گلاب و عرقیجات، آلوئه ورا، درختچه های زینتی، تولید ورمی کمپوست، تولید لوله و اتصالات آبیاری قطره ای و آبرسانی پلی اتیلن هم به بازدیدکنندگان عزیز عرضه می شود.

وی اظهار کرد: این دو نمایشگاه تخصصی در سه سالن هگمتانه،  الوند و ابن سینا در فضایی حدود ۲۵۰۰ متر مربع با بیش از ۸۰ غرفه  برگزار شده است.

الماسی ساعت بازدید نمایشگاه  را ۴ عصر تا ۱۰ شب عنوان کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان