اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مرداد 1394 - 17:18   |   کد مطلب: 12943
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان:
نهضت مرگ بر آمریکا همچنان ادامه دارد
ایرانیان غیور ! آیا 24 خرداد سال 94 را می شناسید.24 خرداد روز «همایش مرگ بر آمریکا در همدان بود» و آفرین بر همدانی های پیش رو در نهضت استکبار ستیزی و در زنده نگهداشتن روحیه انقلابی و نشر شعار ملی و با مسمّای مرگ بر آمریکا. به راستی 24 خرداد سال 94 روزی ماندگار در تاریخ همدان است.
نهضت مرگ بر آمریکا همچنان ادامه دارد

به گزارش صبح الوند، خرداد ماه جاری شهدای غواصِ دست بسته را آوردند و ایران اسلامی یکپارچه غرق در معنویت شد. تهرانی ها در تششیع شهدای غواص گل کاشتند. دهها هزار نفر به عشق شهدا آمدند. این واقعه آنقدر با اهمیت بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی 2 بار پیام دادند. یک بار پیام به شهدای غواص و بار یگر پیام تقدیر از مردم با معرفت و شهید پرور تهران به خاطر حضور با شکوه در تشییع شهدای غواص.

و چه به جا گفتند متن نویسان در شبکه های اجتماعی: «غواص ها دیدند داریم غرق می شویم؛ خودشان را رساندند» .....

توجه کنید حاشیه نمی رویم. اتفاقاً متن اصلی همین جاست. شهدای غواص آمدند. چه اتفاقی افتاد؟ عقده و کینه های 62 ساله ی ملت بزرگ ایران نسبت به آمریکای جنایت کار و هزاران توطئه ی خباثت آلودش با آمدن شهدای غواص دوباره زنده شد. براستی بعضی ها در اثرِ  بزکِ چهره ی خباثت آلودِ این دشمنِ دیرینه - که توسط ایادیِ خود فروخته و روزنامه های زنجیره ای انجام می شد- فکر میکردند رابطه ی با آمریکا شروع شده و زمانِ مرگ بر آمریکا هم رو به اتمام است!!!! زهی خیال باطل!

اما در همین ایام بود که جوانان انقلابی همدانی، همایش مرگ بر آمریکا را برگزار کردند. و آفرین بر این جوانان مومن و انقلابی که به حق به سیره ی شهدا عمل کردند. همدانی ها با این اقدام هوشمندانه سه پیام را تداعی کردند: یک پیام به ملت بزرگ ایران که بدانید رزمنده های شلمچه، حماسه سازان والفجر 8 ، اسطوره پردازان کربلای 5 هنوز زنده اند و آماده ی هرگونه فداکاری در عرصه های دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی هستند. و این قوت قلبی شد برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت شهید پرور ایران اسلامی.

و پیام دومِ«همایش مرگ بر آمریکا» برای خود باختگانِ فکری و فرهنگی و غرب زدگان و امریکا صفتان بود که: جمع کنید بساط امریکا پرستی تان را. ایران اسلامی وادی هزاران شهید به خون غلطیده است و اجازه نمی دهیم سیره ی پاک استکبار ستیزیِ شهدا از بین برود.

و سومین پیامِ«همایش مرگ بر آمریکا» هشداری جدی به خود امریکایی های جنایتکار: فکر نکنید با مذاکرات هسته ای، ملت ایران جنایات 62 ساله ی شما را فراموش کرده است. هرگز! و بازهم هشدار! ای امریکاییان بی خرد! تنها یک مورد از هزاران توطئه ی شما هزاران شهید گلگون کفنی است که از ملت ما گرفته اید. و مگر ملت بزرگ ایران از این مسأله به سادگی می گذرد؟ حاشا و کلا ! بدیهی است کمترین انتظار؛ انتقام از امریکای جنایتکار است.

وموضوع بعد،اینکه«همایش مرگ بر امریکا» موجب تقویت روحیه ی تیم مذاکره کننده هسته ای و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های امریکا و غرب گردید. و این همایش دلگرمی وپشتوانهی قاطع وبا صلابتی شد؛برای ایستادگی ایشان برمواضع برحق وانقلابی ایران اسلامی.

دیگر اینکه حداقل در طول 2 سال اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دفعات مکرر، و به تفصیل در بیاناتشان به استکبار ستیزی و افشای چهره ی پلید آمریکا پرداخته اند. و بارها به مسؤلان و مردم تذکر داده اند که مبادا فریب این دشمن حیله گر را بخورید. مبادا از او غفلت کنید. .... و لذا مزیت پنجمِ«همایش مرگ بر آمریکا» در همدان، پشتیبانی قاطع از بیانات معظم له و توجه دادن به مسؤلان در پیگیری مطالباتِ امام خامنه ای بود.

در این همایش بیش از 10 هزار نفر از مردم شریف همدان حضور پیدا کردند. و برنامه های متنوعی همچون سخنرانی نماینده ی مجلس، امضای طومار گزاره برگ ملی در رعایت خطوط قرمز هسته ای، و تقدیر از خانواده ی معظم شهدا از جمله خانواده ی شهید احمدی روشن، و سرودهای انقلابی مرگ بر آمریکا اجرا شد.

باز هم دست مریزاد به همدانی های پیشرو.

- و بار دیگر استکبار ستیزی تکرار گردید.این بار نیز گویا خود شهیدان هدایتگر بودند.... در سالروز شهادت شهدای عملیات مرصاد باز هم به همت رزمندگان و ایثارگران، و هدایت شهیدان، یادواره ی شهدای عملیات مرصاد در روز دوشنبه پنجم مرداد ماه جاری در باغ موزه ی شهدا برگزار شد. و باز هم محفل شهدا و یادگاران شهدا .... در این فضای معنوی، خاطرات خوبِ عمو اکبر (جانباز و رزمنده ی دفاع مقدس) و سخنرانی با شکوه سردار همدانی (این چهره ی ماندگار و افتخار همدانی ها) روحیه ی ایثارگری را یاد آور شد. براستی همه سراپا گوش بودند. همه آمده بودند. یاران شهدا، خانواده های شهدا، ایثارگران و مردم شریف همدان. آفرین بر این حضور و آفرین بر این قدر شناسی از شهدا و راه شهدا.

سخنان سردار همدانی را همه به جان خریدند. او از اسطوره پردازی همدانی ها در تنگه مرصاد گفت. از نقش بی بدیل شهید مبارکی که اگرنبود ایثار و جان برکفی این شهید والامقام؛ منافقین کوردل تا کرمانشاه هم می آمدند.... و سردار همدانی از استکبار ستیزی هم گفت: به فرموده ی امام راحل «امریکا شیطان بزرگ است» و ما با شیطان بزرگ کنار نخواهیم آمد و به تفصیل به این مسئله پرداخت.

اندکی بعد شاعر انقلابی جناب آقای کلامی زنجانی چه زیبا با سروده هایش از شهدا گفت و از ارتباط معنوی انقلاب اسلامی با ائمه معصوم علیهم السلام و ذکر نام مبارک حضرت صاحب الامر عجل ا... تعالی فرجه الشریف و ایجاد شور انقلابی در مردم و جمعیت حاضر چه زیبا احسنت گویان استقبال کردند. .... و در آخر این شاعر عزیز دین خود و همدانی ها را در خانه ی شهیدان نسبت به شهدا ادا نمود و خطاب به همدانی ها گفت: با صلابت هرچه تمامتر 5 بار بگویید مرگ بر آمریکا. و چه با صلابت گفتند جمعیت حاضر مرگ بر آمریکا را ....

همدانی ها بار دیگر ثابت کردند روحیه ملت ایران همچنان استکبار ستیز و امریکا ستیز است و تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم و تعدی دشمنان انقلاب نخواهند رفت.

در این رابطه ابتدا از تمامی دست اندرکاران همایش مرگ بر آمریکا و همایش یادواره ی شهدای مرصاد و مسولان باغ موزه ی دفاع مقدس که در خانه ی شهیدان این مراسمات را برگزار نمودند بی نهایت تقدیر و تشکر می نماییم.

و در مرحله ی بعد از تمامی خانواده ی معظم شهدا، ایثارگران،و مردم عزیز همدان به خاطر حضور چشمگیر و با صلابت در این مراسمات، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

و در مرحله ی سوم از تمامی مسؤلان معنوی و سیاسی محترم استان (ائمه جمعه و جماعات، مدیران دستگاه های اجرایی و ...) تقاضا داریم ضمن حضور بی شائبه در این مراسمات انقلابی و با شکوه، هم موجبات دلگرمی خانواده های شهدا را فراهم آورند و هم سایر مردم عزیز را نیز به شرکت در این مراسمات ترغیب و تشویق نمایند.

و درپایان هشدار به روزنامه ی حاشیه ساز«همدان پیام» که در تاریخ 6 مرداد جاری به جای انتشار خبر مهم مراسم با شکوه یادواره ی شهدای مرصاد، موضوعی را به نقل از استاندار محترم همدان با عنوان «باغ موزه را باید از حواشی دورنگه داشت» به چاپ رسانده است.

اول اینکه به احتمال قوی این سخنان مربوط به استاندار محترم نیست. و از ایشان تقاضا داریم مطلب منتشر شده را بررسی فرمایند.

دوم آنکه اگر این سخنان صحت دارد. هم آقای استاندار و هم مدیر مسول همدان پیام پاسخ دهند: کدام یک از موضوعات و محتواهای مراسم یادواره ی شهدای مرصاد که در بالا به آن اشاره شد، دارای حواشی بوده است؟

بدون تعارف بفرمایید اگر از شعار مرگ بر آمریکا ناراحتید، پس تکلیفتان را با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی روشن کنید. که در طول سه ماه اخیر مکرراً به مسولان و مردم در استکبار ستیزی و امریکا ستیزی هشدار داده اند.

 و بدانید تا ملت بزرگ ایران هست، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب با امریکا و امریکا صفتان مقابله خواهد کرد. و بدانید ملت بزرگ ایران چهره ی بزک کرده ی امریکای جنایتکار را هرگز بر نمی تابد. و هشدار جدی به غرب پرستان و امریکا صفتان! نهضت مرگ بر آمریکا ادامه دارد..... اگر خوشتان نمی آید بروید آب یخ بخورید.

و نیز بدانید که باغ موزه ی دفاع مقدس خانه ی شهیدان است. و اتفاقاً همین مکان بهترین جا برای شعار مرگ بر آمریکاست. چون تمامی شهیدان بدون استثناء استکبار ستیز و امریکا ستیز بودند و خودشان هدایتگر این مراسمات هستند.

آقای استاندار بدانید اتفاقاًدر همین مکان است که روزانه هزاران نفر از جوانان و نوجوانان در بازدید از آثار دفاع مقدس و سیره ی شهدای عزیز، درس استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی را می آموزند. و این امریکا ستیزی در موزه ی دفاع مقدس همدان از سال 89 آغاز شده است. و متعلق به مراسمات برگزار شده در آنجا نیست. 

آقای استاندار این استکبار ستیزی از زمان مبارزه ی پیغمبر گرامی اسلام (صلوات ا... و سلامه علیه) با قریش و ابوسفیان ها شروع شده و تا قیام قائم آل محمد (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) ادامه خواهد داشت....

آقای استاندار! بدانید«نهضت مرگ بر آمریکا تا افول امریکا و تا امحای کامل جبهه ی باطل ادامه دارد» مرگ بر آمریکا ......

آقای استاندار! گوش کنید فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) را که در جمع مسولان نظام در تاریخ 2/4/94 بیان داشته اند:« آن کسانی که امروزسعی می کنند از این هیولا – که سیاستهای آمریکایی وسیاستهای بعضی ازدنباله‌روان آمریکااست – یک چهره‌ی موجّهی معرّفی کنند ، اینها دارند خیانت می کنند ؛ اینها دارند جنایت می کنند . این کسانی که این حقیقت روشن را کتمان می کنند ،این دشمنی خباثت‌آلود را در زیر پرده‌های توجیه می پوشانند ،اینها دارند خیانت می کنند به این ملّت. کشور ما و ملّت ما احتیاج دارد دشمن را بشناسد ، / عمق دشمنی را بشناسید وخود را آماده کنید برای مواجهه درمیادین جنگ نرم» .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان