اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1394 - 10:25   |   کد مطلب: 12835
دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد:
مبارزه با مواد مخدر یک کار جهادی است
دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: هم اکنون بزرگترین امر به معروف مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد است و ورود خیرین در حوزه های اجتماعی علی الخصوص مواد مخدر از برخی از کارهای نیک واجبتر است و این یک کار بزرگ جهادی است.
مبارزه با مواد مخدر یک کار جهادی است

به گزارش صبح الوند، دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مواد مخدر یک تهدید بزرگ اجتماعی است و مبارزه با آن عزم ملی، همدلی و کارشبانه روزی می خواهد.

عبدالحسین مرادی گفت: مبارزه با مواد مخدر عامل پیشرفت و حرکت روبه جلوی کشور در همه عرصه ها است و این مبارزه یک کار جهادی بزرگ است.

وی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از روش های مختلفی مانند ايجاد ناامني در مرزها، رواج مصرف مواد مخدر در کشور، قاچاق مواد مخدر به داخل کشور، گرایش جوانان به قلیان و دخانیت و... می کوشند به نظام ما ضربه وارد کنند.

دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار کرد: متاسفانه قاچاق مواد مخدر از شرق و غرب کشور و از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق و ترکیه به ایران همچنان ادامه دارد و همه دستگاه های اجرایی مربوطه، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بصورت شبانه روزی در حال مبارزه و جلوگیری از ورود مواد مخدر به داخل کشور هستند.

وی افزود: بنا به فرموده امام خمینی (ره) جلوگیری از گسترش اعتیاد بر همه واجب است.

مرادی گفت: معتاد مجرم نیست بلکه یک بیمار است و نجات یک معتاد، نجات یک جامعه است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در استان همدان بیش از 220 مرکز درمانی ترک اعتیاد در حال فعالیت هستند که تعداد 42 مرکز از آنها به صورت اقامت میان‌ مدت و کمپ‌ های ترک اعتیاد است که خدماتی توسط ادراه بهزیستی و مددکاران عزیز ارائه می‌شود.

دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان افزود: هم اکنون بزرگترین امر به معروف مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد است و ورود خیرین در حوزه های اجتماعی علی الخصوص مواد مخدر از برخی از کارهای نیک واجبتر است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان