اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 7:57   |   کد مطلب: 12792
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از برگزاری آزمون استانی بین مدرسان موسیقی در آموزشگاه‌های آزاد خبر داد و گفت: افرادی که حد نصاب لازم را در این آزمون کسب کنند، می‌توانند در آموزشگاه‌های موسیقی به فعالیت خود ادامه دهند.
آزمون استانی بین مدرسان موسیقی آموزشگاه‌های آزاد همدان برگزار می شود

به گزارش صبح الوند، داوود ابوترابی در جمع مدیران آموزشگاه‌های آزاد موسیقی شهرستان همدان اظهار کرد: فعالیت 10 آموزشگاه آزاد موسیقی در سطح شهر و برگزاری بیشترین تعداد کنسرت‌های موسیقی همدان در سال گذشته نشان‌دهنده «زنده بودن» هنر موسیقی در این شهر است.

وی گفت: سال گذشته 16 مورد اجرای کنسرت موسیقی در همدان داشتیم که این آمار در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

رئیس ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: امسال نیز با وجود اینکه ایام عید نوروز و ماه رمضان را سپری کرده‌ایم اما در شهر همدان پنج کنسرت برگزار شده و در حال حاضر نیز برای برگزاری کنسرت احسان خواجه‌امیری در نهم مردادماه مجوز مربوطه صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به برگزاری مناسب کنسرت‌های موسیقی در همدان شاهد ارائه درخواست‌های متعدد برای اجرای گروه‌های مختلف موسیقی هستیم افزود: پویایی موسیقی در همدان و افزایش حجم فعالیت در این حوزه بیانگر فعالیت هنرمندان موسیقی ما، علاقه مردم نسبت به این هنر و پیگیری افراد و موسسات فرهنگی ـ هنری است که در برگزاری این کنسرت‌ها فعالیت دارند.

ابوترابی گفت: فعالیت 10 آموزشگاه آزاد موسیقی در سطح شهر همدان با وجود تمام مشکلاتی که این افراد در حوزه کاری خود دارند قابل ستایش است.

وی با اشاره به ساماندهی مدرسان این آموزشگاه‌ها ادامه داد: با توجه به اهمیت تدریس موسیقی در بین علاقمندان، در آینده‌ای نزدیک در بین مدرسان موسیقی در استان طبق آئین‌نامه موجود و قبل از آزمون‌های تخصصی‌تر مرکز، آزمون استانی برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: افرادی که حد نصاب لازم را در این آزمون کسب کنند، می‌توانند در آموزشگاه‌های موسیقی به فعالیت و آموزش خود ادامه دهند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان