اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مرداد 1394 - 15:39   |   کد مطلب: 12740
معاون قضایی و حقوقی نیروهای مسلح کشور گفت: ارتکاب جرم در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بسیار کم و اصلا قابل مقایسه با جامعه نیست.
ارتکاب جرم در نیروهای مسلح بسیار کم و قابل مقایسه با جامعه نیست

به گزارش صبح الوند، معاون قضایی و حقوقی نیروهای مسلح کشور در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی همدان، با اشاره به ظرافت خاص کار در دادستان نظامی، اظهار داشت: تنها دادگاه خاصی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته می‌شود دادگاه نظامی است.

حجت‌الاسلام محمد مصدق گفت: هدف اصلی رسیدگی به جرائم خاص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حفظ اقتدار فرماندهی نظامی در کشور است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه ارتکاب جرم در نیروهای مسلح بسیار کم و قابل مقایسه با جامعه نیست.

معاون قضایی و حقوقی نیروهای مسلح کشور گفت: از لحاظ کم بودن ارتکاب جرم، نیروهای نظامی ما در کل دنیا جزو بهترین‌ ها هستند.

وی اظهار کرد:  از سال 76 تاکنون برای سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، موضوع پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان یک وظیفه ذاتی پذیرفته شده است و به این منظور در این مدت موضوع پیشگیری از جرم در بین کارکنان نظامی مد نظر ما بوده است.

در پایان این مراسم جعفر طلایی به عنوان دادستان جدید نظامی به حاضران معرفی شد و از خدمات ارزشمند حجت‌ الاسلام رمضانعلی صالحی در طول مدت مسئولیت ایشان قدردانی شد.

لازم به ذکر است حجت‌ الاسلام رمضانعلی صالحی دادستان سابق نظامی همدان به عنوان مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم، عنف و بخشودگی در سازمان قضایی تهران منصوب شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان