اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مرداد 1394 - 10:13   |   کد مطلب: 12723
فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان گفت: عامل موفقیت کشور در عبور از بحران ها فقط با اقتصاد مقاومتی ممکن است و تحقق این امر هم مستلزم مدیریت جهادی است.
تحقق اقتصاد مقاومتی فقط با مدیریت جهادی امکان پذیر است

به گزارش صبح الوند، فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی همدان با تشکر از تلاش تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ ای کشورمان در مقابل گروه 1+5، اظهار داشت: مشکلات کنونی کشور با توجه بیشتر به استحکام درونی نظام و اهمیت بیش از پیش به بحث اقتصاد مقاومتی قابل حل است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه گفت: عامل موفقیت کشور در عبور از بحران ها فقط با اقتصاد مقاومتی ممکن است و تحقق این امر هم مستلزم مدیریت جهادی است. 

وی اظهار کرد: طبق فرمایشات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالى) لازمه مدیزیت جهادی داشتن معیارهای علم، درایت، تدبیر و تلاش است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان افزود: لازمه تحقق مدیریت جهادی در کشور، همدلی و همزبانی و مشارکت همه دستگاه های اجرایی و دستگاه قضایی کشور است.

وی گفت: مدیریت جهادی از یکی از مهمترین كلید حل مشکلات کشور در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و... است.

ابوحمزه اظهار کرد: اگر در کشور به مدیریت جهادی مد نظر حضرت امام خامنه ای (مدظله العالى) توجه ویژه شود بسیاری از مشكلات کنونی و آینده ما حل خواهد شد.

وی افزود: همه مردم و مسئولین کشور، باید مدیریت جهادی موفق را برای رسیدن به آرمان های ولی امر مسلمین جهان محقق كنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان با اشاره به زحمات نیروهای مسلح در تامین امنیت و آسایش مردم گفت: نیروهای نظامی و انتظامی ما جزو قانونمدارترین انسان‌ های جامعه هستند و باید جلوی برخی قانون گریزی ها عده معدودی از افراد گرفته شود.

وی اظهار کرد: تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم وظیفه تمام دستگاههای مسئول است تا اقتدار نیروهای مسلح کشور بیش از پیش حفظ شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان