اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. تير 1394 - 12:48   |   کد مطلب: 12585
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان:
اجرای دقیق قانون حمایت از آمرین به معروف مطالبه عمومی مردم
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با تاکید بر مطالبه عمومی مردم در اجرای مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای فرهنگ عمومی، گفت: آحاد مردم، وزرا، وکلا، مدیران و مسئولین امر را عامل اصلی و دقیق اجرای این قانون می دانند.
اجرای دقیق قانون حمایت از آمرین به معروف مطالبه عمومی مردم

به گزارش صبح الوند، محمد جواد بیات در حاشیه نماز باشکوه عید سعید فطر همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند؛ اظهارداشت: عید فطر تجلی عبودیت عابدان و بندگی بندگان به درگاه ربوبی و مصداق حقیقی امر به معروف است.

وی تصریح کرد: پیام ماه مبارک رمضان اشاعه فرهنگ ناب امر به معروف و نهی از منکر، ترویج تذکر لسانی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می باشد.

معاون فرهنگی ستادامر به معروف و نهی از منکر استان همدان افزود: این بدان معناست که هر شهروند ایرانی باید خود در را تامین امنیت و سلامت اجتماعی سهیم بداند.

بیات گفت: اصل هشتم قانون اساسی ج.ا.ا بر وظایف متقابل مردم و دولت در اقامه امربه معروف در کشور صراحت دارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تصویب قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در دوم اردیبهشت ماه سال جاری توسط مجلس شورای اسلامی، سزاوار است رئیس محترم جمهور بر اجرای قانون جدیت داشته باشد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به سخنان  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظ الله) در دیدار شورای عالی انقلاب فرهنگی، عنوان کرد: این شورا مصوبات خوبی دارد، که باید در جهت اجرای آن نظارت مستمر شود.

بیات اظهارداشت: یکی از مصوبات شورای فرهنک عمومی، مصوبه 427 در ارائه راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور است.

وی اضافه کرد: در اجرای این مهم بیست چند وزارت خانه دخیل هستند که متاسفانه با گذشت حدود ده سال ازتصویب این قانون، هنوز برخی از  دستگاه ها وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند.

معاون فرهنگی ستاد  امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با تاکید بر اجرای دقیق قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در سطح کشور، گفت: امید آن می رود تا آحاد مختلف جامعه تحت فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظ الله)، بر اجرای دقیق آن اهتمام ویژه بورزند.

بیات در پایان خاطرنشان کرد: پیام رمضان و فطر داشتن جامعه ای عاری از گناه و حفظ ارزش های اعتقادی و انقلابی است که بدان باید همتی مضاعف داشت.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان