اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. تير 1394 - 5:29   |   کد مطلب: 12579
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، خواستار اختصاص بودجه‌ ویژه با همکاری وزارت نفت به آموزش و پرورش شد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی این وزارتخانه نیز باید به درستی انجام شود.
اختصاص بودجه‌ ویژه با همکاری وزارت نفت به وزارت آموزش و پرورش

به گزارش صبح الوند،احمد آریایی‌نژاد ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ملایر با اشاره به اینکه امروز در جامعه ما قوانین زیادی وجود دارد که بیشتر آن برپایه قوانین اسلامی است اظهار داشت: قوانین خوب در کشور زیاد است، مهم اجرای درست قانون به صورت عملی است.

وی افزود: مسئله اصلی در کشور قانونگذاری است که در همه مسائل اگر قانون به درستی اجرا شود شاهد رفع مشکلات جامعه خواهیم بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس با استناد به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای درست قانون گفت: علاج اصلی دردهای جامعه عمل به قانون اساسی است.

وی بیان کرد: قوه مقننه، مجریه و قضاییه و همه مسئولان باید تداخلات قانونی را حل کنند تا مانعی برای رفع مشکلات وجود نداشته باشد.

آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه رسیدن به موفقیت و رفع گره‌های جامعه در ابعاد مختلف در گرو کار جمعی است، افزود: تبعیت از ولایت در همه امور راه را برای ما مشخص می‌کند.

وی اساس اصلی کار و تلاش برای مردم را توسط مسئولان اجرای عدالت دانست و گفت: کارهایی که برخلاف قانون عرف و شرع و در راستای بی‌عدالتی باشد نباید انجام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه همه در برابر قانون برابرند و اجرای قوانین تنها برای عده خاصی نیست تصریح کرد: در بسیاری از مسائل شاهد بی‌عدالتی در جامعه هستیم.

وی در ادامه یکی از مهمترین اقدامات دولت یازدهم را اجرای طرح تحول نظام سلامت دانست و گفت: این طرح با تلاش‌های مجدانه و پیگیری‌ها و تلاش‌های زیاد دولت و نمایندگان سرانجام به بار نشست تا دردی از دردهای مردم کم شود.

آریایی‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در طول سه سال گذشته در ملایر گفت: هدف ما در کار فقط رضای خدا بود و سعی کردم حتی یک امضا نیز با عنوان پارتی‌بازی نداشته باشم.

وی در ادامه با اشاره به طرح شفاف‌سازی استخدامی‌ها در کشور تصریح کرد: این طرح به مجلس داده شده که امیدواریم هرچه سریعتر مصوب و اجرا شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش با چالش‌های متعددی به ویژه از نظر بودجه مواجه است گفت: در این زمینه نیاز است مسئولان کشوری نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشته باشند.

 وی خواستار اختصاص بودجه‌ ویژه با همکاری وزارت نفت به آموزش و پرورش شد و عنوان داشت: ساماندهی نیروی انسانی این وزارتخانه نیز باید به درستی انجام شود.

آریایی‌نژاد بیان داشت: دو نماینده مردم ملایر با تلاش و پیگیری‌هایی که داشتیم در بخش‎های مختلف به ویژه بخش بهداشت و درمان اقدامات زیادی در شهرستان انجام شد که تعدادی اجرایی و تعدادی نیز در دست پیگیری و اقدام است.

وی راه‌اندازی دانشکده پرستاری ملایر، پیگیری راه‌اندازی « ام آر آی» برای جلوگیری از مراجعه مردم به مرکز استان، رفع مشکلات خانه‌های بهداشت روستایی، پیگیری شبانه‌روزی شدن درمانگاه فرهنگیان، تجهیز پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر، افزوده شدن آمبولانس جدید به بخش بهداشت و درمان شهرستان و پیگیری احداث اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) با همکاری اوقاف را از مهمترین اقدامات نمایندگان مجلس در سه سال گذشته در شهرستان دانست.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه در بخش‌های دیگر شهرستان نیز در طول سه سال گذشته با پیگیری نمایندگان اقدامات خوبی انجام شده؛ افزود: رفع مشکلات فرهنگی، پیگیری سالن‌های ورزشی، توجه به ورزش روستایی، پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام، همکاری با پایگاه‌های مساجد و کمک به این پایگاه‌ها، همکاری با اداره برق در راستای رفع مشکلات برق و ضعف ولتاژ، روشنایی معابر به ویژه در مناطق روستایی از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

وی با اشاره به بحران کمبود آب در کشور تصریح کرد: دراین زمینه شهرستان ملایر نیز با چالش کمبود به ویژه در بخش کشاورزی و برخی روستاها مواجه شده است.

آریایی‌نژاد عنوان داشت: در تلاش هستیم هر چه سریعتر آب سد کلان را به ملایر برسانیم تا مشکل آب در شهر ملایر حل شود.

وی با اشاره به معضل بزرگ مواد مخدر در کشور گفت: امروز مواد مخدر به عنوان یکی از آسیب‌های جدی همه اقشار جامعه به ویژه جوانان را تهدید می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: در این زمینه اعتیاد باعث نگرانی و نارضایتی بسیاری از خانواده‌ها شده که مسئولان باید توجه بیشتری به این امر و مسائل فرهنگی شهرستان داشته باشند.

وی توجه به حوزه گردشگری و رونق آن، توجه به طرح‌های کشاورزی و... را نیز از دیگر اقدامات در ملایر دانست.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان