اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. تير 1394 - 5:28   |   کد مطلب: 12578
جشن قلک آرزوها با همت کمیته امداد ملایر و خیرین سخاوتمند این شهرستان برگزار شد.
جشن قلک آرزوها در ملایر برگزار شد

به گزارش صبح الوند، در آخرین روز از ماه مبارک رمضان کمیته امداد شهرستان ملایر در طرحی ابتکاری آرزوهای کودکان یتیم و زیرپوشش را برآورده کرد.

این طرح در سه مرحله از ابتدای ماه رمضان و با حضور خیرین و کودکان زیرپوشش در ملایر برگزار شد؛ طرحی زیبا که با هدایای خیرین ملایری گل لبخند را بر روی لبان کودکان یتیم نشاند.

اجرای طرح «قلک آرزوها» یکی از این طرح‎ها بود، در این طرح کودکان آرزوهای خود را نوشته و در قلک‌ها انداختند و خیرین با انتخاب خود یک قلک را برداشته و آن چه را که کودکان در آن نوشته بودند را برایشان فراهم کردند.

در این زمینه در سه مرحله 35 قلک شکسته شد و کمک‌های خیرین با توجه به خواسته کودکان شامل تهیه لوازم خانگی، دوچرخه، تلفن، سفر به مشهد مقدس و غیره با مبلغی بالغ بر 12 میلیون تومان به کودکان و خانواده‌های نیازمندشان اهدا شد.

یکی از خیرین شرکت‎کننده در این طرح که نمی‌خواست نامش را بدانیم به خبرنگار فارس گفت: تا به حال این قدر خوشحال نبودم لبخند کودکی که تمام آرزویش یک دوچرخه است با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

وی که اشک از چشمانش جاری بود بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم کار بسیار کوچکی را برای کودکی که لبخندش سراسر زیبایی است انجام دهم.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان