اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1394 - 16:29   |   کد مطلب: 12567
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
تلاش برای تطهیر سران فتنه 88 کاملا بیهوده است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: متاسفانه برخی اشخاص در کشور به دنبال تطهیر سران فتنه 88 هستند و فکر بازگشت آنان به صحنه سیاسی کشور را در سر دارند، آنها بدانند که تلاش برای تطهیر سران فتنه بیهوده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان

به گزارش صبح الوند، 

سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات و از ارکان امر به معروف و نهیی از منکر در جامعه است.

وی اظهار کرد: فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه عدالت است و عدالت در کشور ما یک باید است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان افزود: تنها از طریق امر به معروف و نهی از منکر است که می توان همه ابعاد عدالت شامل عدالت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... را در جامعه نهادینه کرد.

وی گفت: طبق فرمایش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالى) دو دسته با اسلام متهجرین و اسلام آمریکایی که همان اسلام سکولار است برای ضربه زدن به اسلام علوی و اسلام ناب محمدی (ص) در کشور قد علم کرده اند.

ابوحمزه اظهار کرد: نفی ولایت مطلقه فقیه از مصادیق اسلام آمریکایی است که دشمنان درصدد محو کردن ولایت فقیه از جمهوری اسلامی هستند و می خواهند از این طریق به انقلاب ضربه بزنند.

وی افزود: هرکسی در این کشور در مقابل ولایت فقیه بایستد و به جایگاه رفیع ولایت و نظام هتاکی کند محکوم و مطرود است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: متأسفانه در کشور تلاش‌ هایی برای کمرنگ کردن فتنه 88 وجود دارد که باید مردم در برابر این توطئه ها هوشیار باشند.

وی اظهار کرد: معاندین و سران فتنه و هر شخصی که به دنبال تطهیر سران فتنه 88 است بدانند که ما  هیچگاه با کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند وحدت نخواهیم کرد.

ابوحمزه از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان تقدیر و تشکر کرد و افزود: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران تا نابودی کامل استکبار جهانی ادامه دارد و هیچگاه به پایان نخواهد رسید.

وی گفت: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شعار حیاتی و مهم جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان، تولید ملی را ستون و رکن اصلی در بحث اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: با تقویت تولید ملی اکثر مشکلات اساسی کشور همچون تورم، بیکاری، فشارهای خارجی، واردات بی رویه کالا و ... برطرف خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان