اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1394 - 20:51   |   کد مطلب: 12403
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه انتظار نداشتیم مذاکرات به نتیجه برسد، گفت: این آمریکا بود که به مذاکره علاقه داشت و ایران هم برای اثبات اینکه اهل گفت‌وگو و تدبیر است، با جدیت در این مذاکرات شرکت کرد.
انتظار نداشتیم مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد

به گزارش صبح الوند، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در گفتگو با فارس، در حاشیه مراسم بزرگداشت والده سردار علیرضا افشار که عصر امروز در مسجد نور تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال فارس درباره عملکرد آمریکایی‌ها در روزهای اخیر مذاکرات وین، با بیان اینکه انتظار نداشتیم که مذاکرات به نتیجه برسد، گفت: این آمریکا بود که به مذاکره علاقه داشت و ایران هم برای اثبات اینکه اهل گفت‌وگو و تدبیر است، با جدیت در این مذاکرات شرکت و افراد خبره و مطلع خود را مامور این کار کرد.

وی افزود: رفتار اوباما و کری بعضا امیدهایی برای رسیدن به نتیجه ایجاد کرد ولی ایالات متحده آمریکا به فرموده امام(ره) شیطان بزرگ است و نمی‌توان به او دل بست.

فیروزآبادی تصریح کرد: اگر مذاکرات به نتیجه برسد، ملت جشن خواهد گرفت و اگر هم به نتیجه نرسد، به عنوان پیروزی در مقاومت جشن می‌گیریم.

وی ادامه داد: آمریکا و اعضای کم‌معرفت 1+5 از قول خود برگشتند و به خیالشان دارند ملت ما را تحت فشار قرار می‌دهند ولی بدانند که ما فرزند امام حسین(ع) هستیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: توصیه می‌کنم آنها برای منافع خودشان هم که شده بر سر عهد و پیمان خود پایبند باشند.

فیروزآبادی همچنین در جمع خبرنگاران نیز در خصوص گزینه ادعایی روی میز آمریکا نیز با تاکید بر اینکه آمریکا گزینه روی میز ندارد، گفت: گزینه روی میز، توپ توخالی و ببر کاغذی است که آمریکایی ها نشان می دهند.

وی ادامه داد: وحشی تر و کم عقل تر از بوش که پیدا نمی‌شود که نیروهایش را بسیج و عراق را اشغال کرد و به دنبال حمله به ایران بود ولی فرماندهانش به دلیل پاسخ ایران، او را منصرف کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه جوانان ایرانی آماده مقابله با هرگونه فتنه آمریکایی و اسرائیلی و سعودی در منطقه هستند، افزود: ما فرزندان جهاد و  شیعه علی(ع) هستیم و به فرمایش امام(ره) شکست ناپذیریم و در هر حال خود را پیروز می‌دانیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان