اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. تير 1394 - 17:51   |   کد مطلب: 12363
مردم متدین و ولایت‌مدار شهر شهید پرور مریانج، همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس، خشم و انزجار خود از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را اعلام کردند.
روز قدس روز تمام مسلمانان جهان است/ فریاد کوبنده "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر فتنه‌گر" ذر شهر طنین‌انداز شد

به گزارش صبح الوند، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، روحانیون و سایر گروه‌ها حتی زنان و کودکان با وجود گرمای هوا گرد هم آمدند تا به ندای بنیان‌گذار کبیر انقلاب در حمایت از ملت مظلوم فلسطین لبیک گویند.

 مردم مریانج، روستاهای اطراف و شهرک‌های الوند، زیبا و ولی‌عصر(عج) با در داشتن تابلوها و پلاکاردهایی با مضامین "مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل "، "روز قدس باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد"، مسیر میدان ولایت تا مسجد جامع را پیمودند.

همچنین در طول مسیر، شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "الله اکبر" و "مرگ بر فتنه‌گر" در آسمان شهر قاطعانه و کوبنده طنین‌انداز شد.

امام جمعه شهر مریانج در این آیین گفت: روز قدس، یادگار‌ ارزشمند امام راحل است که برای همیشه در تاریخ جاودان شده و ملت‌های مسلمان جهان را در آخرین جمعه ماه رمضان به خیابان‌ها می‌کشاند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی با بیان اینکه روز قدس تنها متعلق به مردم فلسطین نیست،  افزود: روز قدس روز تمام اسلام و روز تمام مسلمانان دنیاست و ملت‌های آزاده و مسلمان جهان باید از این روز برای خود درس گرفته و متحد شوند.

وی تصریح کرد: فرزندان سید علی خامنه‌ای پاشنه کشیده از ملت‌های مظلوم دفاع کرده و در عراق و سوریه اجازه نمی‌دهند که حرمین شریف اهل بیت(ع) به دستان کثیف داعش و وهابیت خدشه‌ای ببیند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان اضافه کرد: اگر جهان اسلام با یکدیگر متحد شود، هیچ قدرتی از شرق و غرب نمی‌تواند نگاه چپ به ممالک اسلامی بیاندازد و این مهم جز با تحقق وحدت کلمه‌ای که امام خمینی(ره) در سی سال پیش فرمودند؛ میسر نخواهد شد..

حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید روزی صهیونیست و اسرائیل از بین رفته و حکومت عدل جهانی بر جهان سایه خواهد افکند.

وی اظهار کرد: امیدواریم خدای متعال، تعجیل در فرج امام زمان(عج) انجام دهد تا در سال آینده بتوانیم در این روز، جشن پیروزی را در بیت‌المقدس برگزار کنیم.

 

لازم به ذکر است؛ پس از پایان راهپیمایی، قطعنامه سراسری قرائت شده و مردم پس از پایان هر بند، شعار "الله اکبر، خامنه‌ای رهبر" سر دادند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان