اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. تير 1394 - 15:08   |   کد مطلب: 12361
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده ایران مقتدرانه اما مظلوم به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: تیم مذاکره‌کننده در برابر چندین کشور جهان از حق خود دفاع می‌کند که این مسئله بسیار سخت و نفس‌گیر است
تیم مذاکره کننده هسته ای ایران مقتدرانه و مظلومانه در حال فعالیت هستند

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام حسن طاهری امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه روز قدس یکی از روزهای الهی است، اظهار کرد: روز قدس روز تجلی ایمان و استقامت ملتی است که سال‌هاست بر حق و حقانیت استوار مانده‌اند.

وی با بیان اینکه نخستین بنای روی زمین؛ کعبه و دومین بنا نیز بیت‌المقدس است، تصریح کرد: عروج پیامبر گرامی اسلام(ص)، مستقیم از زمین به آسمان نبود، بلکه پیامبر(ص) با طی‌الارض ابتدا به بیت‌المقدس رفتند و سپس به معراج سفر کردند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه قدس شریف برای همه مسلمانان مقدس و قابل احترام است، افزود: امام عصر (عج) با خواندن نماز در مسجدالاقصی و ملحق شدن عیسی بن مریم(ع) به ایشان با دجال زمانه مبارزه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان خواستار عدم اتحاد مسلمانان هستند، افزود: آنها در کشورهای مختلف بر آنند مانع از اتحاد و وحدت مسلمانان جهان شوند.

طاهری با بیان اینکه جنگ روانی بزرگی در دنیا از سوی دشمن علیه مسلمانان ایجاد شده، بیان کرد: ایجاد رعب و وحشت در جهان به واسطه حضور مسلمانان و القای این دروغ که اسلام خطرناک است، یکی از ترفندهای دشمن به شمار می‌رود که باید مراقب این دسیسه بود.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده ایران مقتدرانه اما مظلوم به کار خود ادامه می‌دهد، عنوان کرد: تیم مذاکره‌کننده در برابر چندین کشور جهان از حق خود دفاع می‌کند که این مسئله بسیار سخت و نفس‌گیر است.

امام جمعه موقت همدان با تأکید بر حمایت رهبری از تیم مذاکره‌کننده، چنین توضیح داد: امیدواریم در این توافق آنچه به صلاح اسلام و مسلمانان و ایران اسلامی است، رقم بخورد.

وی با بیان اینکه که روز 21 تیرماه روز حجاب و عفاف نامگذاری شده، اظهار کرد: در حال حاضر وضع حجاب و عفاف جامعه مطلوب نیست و این امر نیازمند امر به معروف و نهی از منکر از سوی همگان دارد.

طاهری با تأکید بر توجه ویژه به حل معضل حجاب در آن قسمتی که متعلق به دولت است، یادآور شد: وضعیت کنونی حجاب و عفاف کوچه و بازار در شأن مملکت اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه افزایش طلاق نشأت گرفته از همین بی‌قیدوبندی‌هاست، تبیین کرد: با توجه به اینکه برخی از ازدواج‌های کنونی بدون تحقیق انجام می‌شود، همین امر منجر به طلاق شده است.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه هدایت الهی مکرر مورد توجه قرار گرفته، اظهار کرد: متقین همواره بالاترین بهره را از هدایت الهی می‌برند و روزه‌داران مصداق متقین هستند چون امیال نفسانی خود را مهار کرده‌اند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان