اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. تير 1394 - 14:50   |   کد مطلب: 12357
مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور گفت: اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان، رژیم صهیونیستی را برای همیشه از صحنه روزگار محو می‌کند.
ملت ایران مذاکره ذلت‌بار را هرگز نمی‌پذیرد

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه در جمع راهپیمایان روز قدس در شهرستان نهاوند گفت: روز قدس به محور وحدت در جهان اسلام تبدیل‌شده است و مسلمانان جهان در این روز با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها آن‌ها را به نابودی برای همیشه نزدیک‌تر می‌کند.

وی اظهار کرد: امروز امت اسلامی ایران و همه آزادی‌خواهان جهان یک‌صدا در حمایت از آرمان قدس شریف به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام در راهپیمایی شرکت کردند و باعث منزوی‌تر شدن رژیم صهیونیستی در بین امت‌های جهان شدند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور افزود: ایمان، حفظ وحدت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مهم‌ترین سلاح مسلمانان در برابر دشمنان اسلام و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی گفت: امام خمینی (ره) که همیشه مسئله قدس را مسئله اول جهان اسلام می‌دانست با نام‌گذاری این روز و با برگزاری راهپیمایی به این مناسبت رژیم صهیونیستی را به پرتگاه سقوط همیشگی برد.

آزادی‌خواه اظهار داشت: امام راحل با این نام‌گذاری همه نقشه دشمنان اسلام در به هم زدن وحدت اسلامی را نقش بر آب کرد و این اقدام وی باعث وحدت و انسجام هرچه بیشتر جهان اسلام شد.

وی بیان داشت: امروز نیز استکبار جهانی و در رأس آن‌ها امریکا و اسرائیل جنایتکار با ترفندهای مختلفی مانند تشکیل گروهک‌های تروریستی و تکفیری سعی در بر هم زدن اتحاد میان مسلمانان دارند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور افزود: هدف این گروهک‌های تروریستی که فقط به کشورهای محور مقاومت حمله می‌کنند خشن جلوه دادن چهره رحمانی اسلام و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی عنوان کرد: امروز متأسفانه مشاهده می‌کنیم که رژیم آل سعود با حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان به کشور مسلمان و انقلابی یمن حمله می‌کند و کودکان و زنان را به خاک و خون می‌کشد و این اقدام سعودی‌ها در راستای تأمین منافع امریکا در منطقه است.

آزادی‌خواه گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند انشا الله بینی آل سعود در یمن به خاک مالیده می‌شود و مردم انقلابی یمن راهی را که با نثار خون شهدا آغاز کرده‌اند ادامه می‌دهند.

وی در مورد مذاکرات هسته‌ای نیز اظهار کرد: امروز مذاکرات به مراحل حساسی رسیده است و تیم هسته‌ای کشورمان بر موضع به‌حق ملت ایران پافشاری می‌کند و این‌طرف غربی است که با بدعهدی همچنان به دنبال زیاده‌خواهی است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: سخن مقام معظم رهبری و حرف تیم مذاکره‌کننده و ملت ایران این است که ما مذاکره‌ای را قبول داریم که عزت مردم ایران در آن رعایت شود.

وی اظهار داشت: ولی طرف غربی همیشه به دلایل متعدد در مذاکرات به دنبال زیاده‌خواهی بوده است و در مذاکرات توجهشان به صهیونیست‌ها است و هرچه رژیم صهیونیستی بگوید آمریکایی‌ها همان را انجام می‌دهند.

آزادی‌خواه با بیان اینکه مردم ایران مذاکره ذلت مندانه را هرگز نمی‌پذیرند؛ گفت: اگر ما در مقابل طرف غربی عقب‌نشینی کنیم آن‌ها جلوتر می‌آیند و تنها راه مقابله با آن‌ها مقاومت و اصرار بر خواسته‌های بر حق ملت ایران است.

وی در پایان عنوان کرد: مسلمانان جهان باید باهم متحد و یک‌صدا باشند و با پشتیبانی از ملت‌های مظلوم منطقه، پیروزی نهایی را برای مسلمانان رغم بزنند.

منبع: گرو

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان