اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. تير 1394 - 14:26   |   کد مطلب: 12347
کارشناس مسائل سیاسی خاورمیانه گفت : اوباما قصد داشت تا در زمان باقی مانده از دوره ریاست جمهوری خود، به یک دستاورد تاریخی برسد اما فشارهای اسرائیل و رژیم صهیونیستی موجب شد تا نتواند به تعهدات خود عمل کند و این شکست بزرگی برای آمریکاست.
شکست باراک اوباما برای رسیدن به یک دستاورد تاریخی/ آمریکا تحت فشار صهیونیست، از تعهدات خود شانه خالی کرد

به گزارش صبح الوند، حسن هانی زاده در گفتگو با ناب نیوز در رابطه با تغییر موضع ناگهانی آمریکا در آخرین لحظات مذاکرات گفت : آمریکایی ها در طول مذاکرات ایران و 1+5 ثابت کردند که استقلال رای وتصمیمی گیری ندارند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاورمیانه افزود:در واقع سیاست های آمریکا مخصوصا در رابطه با ایران تابعی از سیاست های لابی صهیونیست است، اوباما قصد داشت تا در زمان باقی مانده از دوره ریاست جمهوری خود، به یک دستاورد تاریخی برسد اما فشارهای اسرائیل و رژیم صهیونیستی موجب شد تا نتواند به تعهدات خود عمل کند و این شکست بزرگی برای آمریکاست.

وی تصریح کرد : در مذاکرات امکان دستیابی به یک توافق جامع و قابل قبول وجود داشت، اما آنچه قابل پیش بینی بود این است که غربی ها هیچگاه منافع خود و منطقه را در نظر نمی گیرند و در درجه اول رضایت و منافع رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار می دهند.

هانی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حداقل یک سوم از اعضای کنگره ی آمریکا، یهودی الاصل هستند، لذا تهدیدات این کنگره ورژیم صهیونیستی، موجب شد تا اوباما و جان کری علی رغم پیشرفت های حاصل شده در مذاکرات و در آخرین لحظات رسیدن به یک توافق جامع ، از تعهدات خود شانه خالی کرده و موضع خود را تغییر دادند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان