اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. تير 1394 - 13:37   |   کد مطلب: 12312
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با تبعیت کامل از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و باعزم ملی، همدلی و همزبانی باردیگر با حضور منسجم خود در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به اسرائيل شيطان كوچك و آمريكا شيطان بزرگ می رسانند که ایران و ایرانی شکست‌ پذیر نخواهد بود.
شعار همیشگی ما در روز قدس فقط مرگ بر آمریکاست

به گزارش صبح الوند، سرهنگ حسن برزگر فرمانده سپاه ناحیه همدان، در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس مبدا بیداری اسلامی و هوشیاری بیش از پیش مسلمین و مستضعفین جهان در برابر استکبار جهانی است.

وی گفت: وحدت و ایستادگی برادران شیعه و سنی در منطقه باعث تداوم بیداری اسلامی و شکست دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به این‌ که حضور پرشور مردم مسلمان منطقه و بخصوص مردم شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس برای آمریکای جهانخوار، اسرائیل و انگلیس یک پیام روشن دارد، اظهار کرد: پیام این همایش بزرگ مسلمین جهان مقاومت و پایداری اسلام و قرآن است.

وی افزود: روز قدس متعلق به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین نیست بلکه روز اتحاد و همبستگی امت اسلامی و نماد صف بندی حق در مقابل باطل است.

برزگر گفت: سرنوشت رژیم معلوم الحال و کودک کش صهیونیستی چیزی جز نابودی این رژیم غاصب و آزادی قدس شریف نخواهد بود.

وی اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با تبعیت کامل از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و باعزم ملی، همدلی و همزبانی باردیگر با حضور منسجم خود در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به اسرائيل شيطان كوچك و آمريكا شيطان بزرگ می رسانند که ایران و ایرانی شکست‌ پذیر نخواهد بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان