اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. تير 1394 - 11:39   |   کد مطلب: 12308
ما دانش آموزان بسیجی استان همدان نیز که همیشه پیشگام حرکت های انقلابی و مبارزات بر علیه استکبار جهانی بوده ایم در روز قدس نیز محکم و استوار حضور می یابیم وبا بیعت مجدد با آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری خواهیم بست و فریاد مرگ بر((سه قاتل کودکان ، آل سعود ،اسرائیل و امریکای بی وجدان ))را هر چه رساتر به گوش جهانیان خواهیم رساند.
بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی همدان بمناسبت روز جهانی قدس

به گزارش صبح الوند، روز جهانی قدس گرامی ترین میراث حضرت امام خمینی( ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است. هم اکنون جریانهاي پرخروش ضد استکباری بهم پیوسته و با صلابت درسبیل هدایت قرار گرفته و با تجمع اين نيرو در پشت سد بصیرت و آگاهی ملل دنیا ، نوید شکست هیمنه پوشالی ابر قدرت های غربی عینی تر به نظر رسيده که، موج بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای مهم جوشش قدرت و اراده مردم مظلوم دنیا می باشد.

امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه ای، عربی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه درد مشترک تمام آزادیخواهان دنیاست و مدعیان دروغین حقوق بشر نیز، یارای حمایت علنی از این رژیم نامشروع را از کف داده و با دسیسه ها، درصدد ایجاد رخنه در صفوف متحد جهان اسلام با ایجاد و حمایت از گروه های سلفی و تکفیری و فرقه های ضاله هستند؛ همراهی و همسویی اعمال این گروه ها با نقشه ها و نیّات صهیونیسم، این مساله را کاملا عیان می کند.

امروز و در حالی که جهان ، شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی ایران است بیش از هر زمان دیگری دوراندیشی معمار کبیر انقلاب بر همگان آشکار می‌گردد و در این میان ، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه. روزی است که نماد وحدت و همدلی مسلمانان و آزادگان جهان است. فریاد آزادیخواهی ملت مظلوم فلسطین و طنین‌انداز نفرت از استکبار جهانی است.

اگرچه این حملات در اوج مظلومیت ملت فلسطین دل همه مسلمانان و آزادیخواهان را بدرد آورده است اما حقیقت آنست که این حملات نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل حملات موشکی و تحرکات زمینی جریان مقاومت در برابر اشغالگران است .امری که دستگاه امنیتی و ماشین نظامی و جنگی و ساز و کارهای دفاع هوایی و باصطلاح گنبد آهنین صهیونیستها را به چالش جدی کشانده است و امنیت ، مهمترین مؤلفه حیات ضد بشری آنان را به کابوسی برای ساکنان اراضی اشغالی مبدل ساخته است.

ما دانش آموزان بسیجی استان همدان نیز که همیشه پیشگام حرکت های انقلابی و مبارزات بر علیه استکبار جهانی بوده ایم در روز قدس نیز محکم و استوار حضور می یابیم  وبا  بیعت مجدد با آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری خواهیم بست و فریاد مرگ بر((سه قاتل کودکان  ، آل سعود ،اسرائیل و امریکای بی وجدان ))را هر چه رساتر به گوش جهانیان خواهیم رساند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان