اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. تير 1394 - 11:36   |   کد مطلب: 12307
سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان طی بیانیه ای خواستار حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس شد.
بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت روز قدس

به گزارش صبح الوند، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت مبارزه با ظالمان وستمگران درجهان  و بیانگر این نکته ی مهم است که آزادی قدس شریف هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شودوهر روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت های آزاده جهان شنیده می شود.

حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی(ره) یک تصمیم راهبردی بود که طی 37 سال اخیر سبب شده است خیلی ازانسان های حق طلب به جنایات اسراییل وحامیان آن که در راس آنها آمریکای جنایتکار قرار دارد اطلاع یابند ومقدمات زوال ونابودی این رژیم غاصب وکودک کش فراهم گردد.

کیست که نداندجنگ داعش و گروه های تروریستی تکفیری علیه عراق و سوریه و تهاجم وحشیانه آل سعود به یمن اقدامی در راستای امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی ،تضعیف جبهه مقاومت و مقابله با انقلاب اسلامی ایران طراحی شده است  ولی در این عرصه هم باهوشیاری ملت های مسلمان ،استکبار جهانی به زانو در خواهد آمد وآتش فتنه های طراحی شده ،دامن خودشان را خواهد گرفت.

جامعه ی رسانه ای استان اعلام می داردهم پای آحاد مختلف مردم مجاهد، انقلابی و رشید ایران اسلامی برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس شرکت نموده و با فریادهای «مرگ برآمریکا» و« مرگ بر اسراییل»انزجارخودرا   ازراهبردها و سیاست های جنایت آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان علیه جهان اسلام  به گوش جهانیان خواهدرساند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان