اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. تير 1394 - 11:17   |   کد مطلب: 12266
بیانیه بسیج اساتید استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس؛
هر جا، هر ملّتى با رژيم صهيونيستى مقابله كند ما پشت سرش هستيم
امام خامنه ای می فرمایند: هر جا، هر ملّتى، هر گروهى با رژيم صهيونيستى مقابله كند ما پشت سرش هستيم و كمكش ميكنيم و هيچ ابایى هم از گفتن اين حرف نداريم.
هر جا، هر ملّتى با رژيم صهيونيستى مقابله كند ما پشت سرش هستيم

به گزارش صبح الوند، بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان در بیانیه خود به مناسبت روز قدس آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان تنصرالله ينصركم و یثبت اقدامکم»

امام خمینی(ره): روز قدس، روزي است كه بايد به اين روشنفكراني كه در زير پرده با آمريكا و عمال امريكا روابط دارند هشدار داد. ( صحیفه نور، ج8: 223)

امام خامنه ای: هر جا، هر ملّتى، هر گروهى با رژيم صهيونيستى مقابله كند ما پشت سرش هستيم و كمكش ميكنيم و هيچ ابایى هم از گفتن اين حرف نداريم.

روز قدس روزی است که یادآور نام و یاد امام راحل است؛ که افق تازه‌ای فراروی همه‌ ملت‌ها گشود. روز قدس نقطه آغاز حرکت بیداری اسلامی در فضای پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

روز قدس روز پاسخ گفتن به ندای "یاللمسلمین" بخشی از امت اسلامی در سرزمین مقدس فلسطين است.

حماسه‌ روز جهانی قدس یادآور فریاد حضرت امام خمینی(ره) است که پژواک آن در جهان طنین‌انداز شد و مسیر مبارزه‌ مظلومانه ملت فلسطین را شتابی دو چندان بخشید که در سه دهه اخیر؛ چنان در دل ملت‌ها ریشه دوانید که نهضت بیداری اسلامی را به ارمغان آورد.

گرچه این نهضت با تهاجم متقابل جهانخواران و ارتجاع منطقه رو برو شده است اما بلاشک این بیداری اسلامی؛ آغازی بر پایانِ عمرِ رژیم‌هایِ پوسیده و سرسپرده به غرب است.

ما استادان بسیجی دانشگاه‌های استان همدان در آستانه روز جهانی قدس، ضمن اعلام حمایت از نهضت بزرگ بیداری اسلامی پیروزی مسلمانان منطقه را در ادامه این مسیر سرنوشت ساز، آرزومندیم.

ما اساتید بسیجی استان همدان ضمن حمایت مجدد از تیم مذاکره کننده، که با زحمات طاقت فرسا، در حال نبرد سنگین دیپلماتیک با دشمن«عهد شکن» و «حیله گر» میباشند؛ بر رعایت خطوط قرمز نظام اسلامی؛ که در ارشادات و دستورات «مقام معظم ولایت امرِانقلاب اسلامی» ارائه شده است تاکید می‌ورزیم و امیدواریم تیم مذاکره کننده بتواند از حمایتها و پشتیبانی بی‌دریغ رهبری انقلاب و ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح - که باعث ناامیدی دشمن از اقدامات ماجراجویانه شده‌اند- نهایت استفاده را ببرد و بتواند این حمایت‌ها را به «ارزشهای سیاسی و دیپلماتیک» ماندگار، برای کشور عزیز ایران تبدیل کند.

اساتید بسیجی استان همدان با تاکید مجدد برهمدلی و همزبانی اعلام شده از طرف رهبر انقلاب همچون گذشته آماده هر گونه همکاری با دولت محترم بوده و موفقیت دولت محترم را در تلاش برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی و منافع ملی آرزو می‌کند.

در پایان ضمن گرامیداشت مجدد روز جهانی قدس و آرزوی آزادی قدس شریف و رهایی ملل منطقه از آتش افروزی جریانات متحجر و تکفیری؛ از تمام آحاد ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف استان همدان و اساتید و دانشجویان عزیز دعوت مي­نمايیم تا با حضور در راهپيمايي بزرگ روز قدس ضمن تجديد ميثاق با بنیانگذار كبيرانقلاب و مبدع اين حركت عظیم بارديگر قدرت ایمان و توكل به ذات لايزال الهي را به نمایش بگذارند. به امید تحقق آرزوی همه مسلمانان در آزادی قدس شریف. انشاءالله

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان