اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. تير 1394 - 10:08   |   کد مطلب: 12261
بيانيه مشترك نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان به مناسبت روز جهانی قدس؛
آرمان فلسطين بخشي جدايي‌ناپذير از سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران است
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان با صدور بيانيه مشتركي از مردم براي شركت در راهپيمايي روز قدس دعوت كردند.
بيانيه مشترك نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش صبح الوند، در اين بيانيه آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحيم

«روز قدس يك روز بين‌المللي اسلامي و روز بزرگ و مهمي است كه ملت ايران و ديگر ملت‌هاي مسلمان، حرف حقي را كه استكبار حداقل شصت سال براي خاموش كردن آن سرمايه‌گذاري كرده بود، فرياد مي‌كنند.» مقام معظم رهبري

روز قدس يادگاري از بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران است كه همواره دغدغه وحدت مسلمين را داشت و عمر خود را در اين جهت صرف كرد. تحولات امروز منطقه و اوج گرفتن نفاق تكفيري و همدستي تروريسم بين‌المللي با ن‍‍ژادپرستان صهيونيسم از نگاه عميق آن پير سفر كرده به نيازهاي جامعه اسلامي، حكايت دارد. ورود تروريست‌هاي تكفيري به منطقه وحمايت برخي از رژيم‌هاي خود فروخته در كنار رژيم غاصب صهيونيستي ماهيت تروريستي اين رژيم و هم‌كاسه‌هاي آن با ديكتاتور‌هاي منطقه و تأثير استراتژي جمهوري اسلامي ايران در حمايت از مظلوم را به خوبي نشان مي‌دهد.

در بخش ديگر اين بيانيه تأكيد شده است: امروز ايران اسلامي در كنار آزادگان جهان و طرفدار مظلومين و مبارزه با ظالمين است جبهه امروز ما با صهيونيست‌ها و تروريست‌هاي مزدور اين رژيم جعلي كه به ناحق مي‌خواهند روش مذبوحانه و صهيونيستي خود را به نام اسلام به جهان معرفي كنند، در تمام سرزمين‌هايي است كه مردم آزاده آن ابتدا حامي مردم فلسطين هستنند و اكنون خود به ظلم صهيونيستها و تروريست‌هاي مزدور تكفيري گرفتار آمده‌اند.

به رغم اين تلاش‌هاي مذبوحانه، جمهوري اسلامي ايران با اقتدار و با هدايت رهبر معظم انقلاب و برنامه‌هاي دولتمردان خدوم در مسير اثبات اسلام ناب محمدي(ص) در جهان مي‌درخشد و ايران سرزمين عشق آزادگان جهان شده است.

 امروز دلاورمردان ايران اسلامي در مذاكرات، در كمال امانتداري، غيرت، شجاعت و تدين، حرف حق را مي‌زنند و به دنبال اجراي سياست‌هاي مقاومتي براي پيشگيري از زياده‌خواهي‌هاي نظام سلطه، در مانع‌تراشي‌هاي احتمالي آينده است.

 آرمان فلسطين بخشي جدايي‌ناپذير از سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران است و امسال نيز با توجه به شرايط حساس منطقه و بين‌الملل، ملت ايران همدوش با هم و با گراميداشت ياد شهداي ميهن وشهداي آزادي فلسطين، آزادي قدس را فرياد خواهند زد.

بنابراين از شما هم استاني‌هاي عزيز دعوت مي‌كنيم تا دوشادوش ديگر هموطنان مؤمن و روزه‌دار در محكوميت نسل‌كشي رژيم كودك‌كش صهيونيستي در سرزمين‌هاي فلسطين و ديگر سرزمين‌هاي اسلامي در لبيك به امام و رهبري انقلاب، در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت نموده، بار ديگر صلابت، اقتدار و استكبارستيزي ايران اسلامي را به نمايش گذاريد.

بي‌ترديد، حضور پرشور شما مردم غيور در مراسم روز قدس، موجب اقتدار نظام و دلگرمي دولتمردان در راستاي دفاع از منافع ملي به ويژه دستاوردهاي هسته‌اي كشور خواهد بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان