اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. تير 1394 - 12:41   |   کد مطلب: 12241
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:
مصداق عینی هیهات منا الذله، شعار مرگ بر آمریکا است
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روزجهانی قدس ضربه‌ای فراموش‌ نشدنی به آمریکای جهانخوار وارد می‌کنند.
مصداق عینی هیهات منا الذله، شعار مرگ بر آمریکا است

محمد جواد بیات دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند، با اشاره به فرارسیدن روزجهانی قدس و صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در زنده نگه داشتن روز قدس اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی روز قدس لبیک به فرمان امام راحل (رحمت الله علیه) و لبیک مجدد به پیروی از حضرت امام خامنه ای عزیز است.

وی گفت: راهپیمایی ما در روز جهانی قدس، عمل به دستورات اسلام ناب محمدی (ص) و تأکید بر وحدت بیشتر و سرنوشت ملت های اسلامی و همچنین تأکید بر مقاومت در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اسرائیل غاصب و توطئه های آنها در منطقه است.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: بنا به فرموده حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) روزجهانی قدس، روزاسلام است و مسأله مردم مظلوم فلسطین و جنایات آمریکا و اسرائیل مسأله همه مسلمانان جهان است.

وی افزود: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روزجهانی قدس ضربه‌ای فراموش‌ نشدنی به آمریکای جهانخوار وارد می‌کنند.

بیات گفت: دلایل زیادی برای سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و استکبارستیزی ملت قهرمان ایران وجود دارد که از آن جمله می توان به راه اندازی فتنه 88، تطهیر سران فتنه، ترور دانشمندان هسته ای، تحریم های مختلف سیاسی، اقتصادی، پزشکی، بلوکه کردن دارایی ها ایران، جریان‌ سازی‌ های متعدد نسبت به براندازی نظام اسلامی و ... اشاره کرد.

وی اظهار کرد: ملت شهید پرور ایران هیچگاه خیانت های آمریکا و هم پیمانان غربیش را در زمان هشت سال دفاع مقدس و به خاک و خون کشیدن جوانان این مرزوبوم فراموش نخواهند کرد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: ملت  بزرگ و فهیم ایران خیانت های آمریکا و سران فتنه به نظام اسلامی و انقلاب را در فتنه 88 هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

وی گفت:  شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با گوشت و پوست مردم غیور و ولایتمدار ایران آغشته شده است و مردم به راحتی و با چند لبخند، جنایات تلخ آمریکا را هرگز فراموش نمی کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان