اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. تير 1394 - 9:36   |   کد مطلب: 12239
فرماندار ملایر گفت: رفتن و یا ماندن من به تصمیم استاندار بستگی دارد و تصمیم گیرنده نهایی استانداراست و تا روزی که در ملایر هستم خدمت به مردم مهم ترین وظیفه من است و به خواص بی خاصیت باجی نداده و نمی دهم.
به خواص بی خاصیت به هیچ وجه باج نمی‌دهم/ رفتن من به تصمیم استاندار بستگی دارد

به گزارش صبح الوند به نقل از ملایری‌ها، مصطفی آزادبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری ملایر با اشاره به شایعات مربوط به رفتنش از فرمانداری ملایر اظهار داشت: رفتن من از فرمانداری ملایر به خاطر درخواست خودم است و از زمانی که دولت آقای روحانی به سر کار آمده است من آماده رفتن هستم.

رفتن فرماندار ملایر به تصمیم استاندار بستگی دارد

وی افزود: من درخواست رفتن خودم را به استاندار همدان داده ام و هنوز با درخواست من موافقت نشده است و منتظر جواب استاندار هستم.

وی با اشاره به چاپ مطلب انتقادی در یکی از نشریات عنوان کرد: بعضی افراد و نشریات قصد فرصت طلبی از رفتن من را دارند و می خواهند رفتن من را به خودشان نسبت دهند.

آزادبخت گفت: رفتن و یا ماندن من به تصمیم استاندار بستگی دارد و تصمیم گیرنده نهایی استانداراست و تا روزی که در ملایر هستم خدمت به مردم مهم ترین وظیفه من است و به خواص بی خاصیت باجی نداده و نمی دهم.

نیازمندی های جاده ای از اولویت های کاری فرمانداری است.

فرماندار ملایر با اشاره به پروژه های انجام شده در ملایر بیان کرد: چهارخطه شدن محور سامن به بروجرد که یکی از مطالبات جدی مردم بوده که با بودجه 152 میلیارد ریالی در حال انجام بوده که از این بودجه 80 میلیارد آن تامین شده است.

وی افزود: تصفیه خانه صنعتی سامن با 90 درصد پیشرفت کار و اعتبار 20 میلیارد ریال، تقاطع غیر هم سطح بهشت هاجر با پبشرفت 90 درصدی و اعتبار 55 میلیارد ریالی، پروژه تقاطع غیرهم سطح میدان انقلاب ملایر با اعتبار 30 میلیارد ریال،پروژه کلیدی انتقال آب سد کلان به ملایر با پیشرفت خط انتقال 90 درصدی بخشی از پروژه های در حال ساخت ملایر است.

آزادبخت با اشاره به پروژه تصفیه خانه سد کلان نیز گفت: ساخت تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ از طریق فروش اوراق بهادار و مشارکت آغاز خواهد شد.

وی افزود: تکمیل سایت انبار نفت با پیشرفت 95 درصدی و اعتبار 200 میلیارد ریالی، استادیوم 5 هزار نفری ملایر با تخصیص بودجه 30 میلیارد ریالی و پیشرفت 38 درصدی، کنتابخانه و پژوهشکده انگور دانشگاه ملایر با اعتبار 15 میلیارد ریالی و پیشرفت 65 درصدی از دیگر پروژه های در حال ساخت ملایر است.

فرماندار ملایر گفت: در شهرستان ملایر 289 پروژه با اعتبار 568 میلیارد ریال برنامه یزی شده است که 340 میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص داده شده است.

وی گفت: در سال گذشته 26 جلسه شورای تامین با 242 مصوبه برگزار شده و همچنین در کمیته های زیر مجموعه شورای تامین نیز 51 جلسه با 347 مصوبه برگزار شده است.

کاهش 60 درصدی جرم و جنایت در ملایر

آزاد بخت گفت: ملایر در برقراری امنیت و کاهش جرم و جنایت با کاهش 60 درصدی رتبه نخست استان را کسب کرده است.

وی گفت: در بحث گردشگری نیز 12 درصد ارتقا بودجه داشته ایم و به دنبال معرفی تپه نوشیجان و شهر زیرزمینی سامن به عنوان قطب گردشگری هستیم.

  

دفاع تمام قد فرماندار از انتصابات خود در بخشداری های ملایر / کسانی که با من زاویه دارند عملکرد دیگران را زیر سوال نبرند

وی با اشاره به انتقاد از انتصابات در ملایر در مطلب چاپ شده در یکی از نشریات عنوان کرد: خود من انتقاد پذیر هستم ولی کسانی که با من زاویه دارند نباید عملکرد دیگران را زیر سوال ببرند.

آزاد بخت افزود: انتقادات انجام شده مبنای منطقی نداشته و جنبه سیاسی داشته است و نباید مسائل را سیاه و تاریک جلوه داد.  

فرماندار ملایر با اشاره به انتصابات انجام شده در بخشداری های ملایر عنوان کرد: با انتصابات در بخش های مختلف تحولات خوبی در بخش ها ایجاد شده است که از جمله مهمترین انتصابات می توان به انتصاب بخشدار مرکزی اشاره کرد.

وی با اشاره به عملکرد بخشداری مرکزی ملایر عنوان کرد: در بخش مرکزی پس از انتصاب آقای فارسی به عنوان بخشدار 35 پروژه در بخش مرکزی با اعتبار بالغ بر 23 میلیارد ریال انجام شده است

آزاد بخت با اشاره به انتصاب بخشدار بخش زند بیان کرد: پس از انتصاب آقای جهانگیری به عنوان بخشدار زند 12 پروژه مهم با ارزش بیش از 11 میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: در بخشداری سامن نیز پس از انتصاب آقای کتابی پروژه های بهسازی 5 روستا با اعتبار 7 میلیارد ریال، تکمیل بهسازی 3 روستا با اعتبار 5 میلیارد ریال، برق رسانی به دو روستا با اعتبار 5 میلیارد ریال، ابرسانی به دو روستا با اعتبار 9 میلیارد ریال، گاز رسانی به 2 روستا انجام شده است.

فرماندار ملایر افزود: آسفالت راه ورودی 2 روستا با اعتبار 5 میلیارد ریال، اصلاح نقاط حادثه خیز در 3 نقطه با اعتبار 2 میلیارد و 40 میلیون ریال، لایه روبی 7 قنات با اعتبار 1 میلیارد و 200 میلیون ریال، کانال کشی و لوله گذاری آب با اعتبار 3 میلیارد ریال تنها بخشی ار پروژه های انجام شده در بخش سامن است.

وی با اشاره به بخش جوکار نیز عنوان کرد: در بخش جوکار نیز بیش از 43 پروژه با اعتبار 31 میلیارد ریالی در زمینه های بهسازی روستاها، آبرسانی، برق رسانی، گاز رسانی، تعمیر و بازسازی جداول فرسوده، لایه روبی جداول و قنوات و احداث ساختمان دهیاری  انجام شده است.

آزادبخت به سفارشات توجهی نمی کند

آزاد بخت گفت:اولیوت اول در انتصابات رضایتمندی مردم بوده و این انتصابات تحت تاثیر افراد و یا سفارش شده نبوده اند و آزادبخت به سفارشات توجهی نکرده است.

وی با اشاره به بکارگیری بخشداران توانمند در بخش های ملایر عنوان کرد: من به درخواست خودم فرمانداری را تحویل می دهم نه تحت فشار هیچ فرد یا افراد خاصی و تا هنگامی که استاندار جواب بدهد محکم در جای خود هستم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان