اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. تير 1394 - 11:07   |   کد مطلب: 12213
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اگر توافق رقم نخورد ایران آمریکایی ها را مقصر می داند، گفت: آمریکا با در دست داشتن امپراطوری رسانه در دنیا اتاق های جنگ روانی تشکیل داده است.
شلیک بمب های مسموم به افکار آمریکا به سمت مسئولان و مردم ایران

به گزارش صبح الوند، منصور حقیقت پور در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به محورهای هسته ای رسانه های غربی بر برجسته سازی نقش ایران در عدم توافق، اظهار کرد: آمریکا در جریان مذاکرات اتاق های جنگ روانی تشکیل داده است و بمب های مسموم به افکار مسئولان و مردم ایران شلیک می کند.

وی گفت: بی شک اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت های جهان را که در دوران هشت سال دفاع مقدس جبهه دشمن را تقویت می کردند پای میز مذاکره کشانده است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی و در راس همه قوه ها مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا سیما و شخصیت استکبار جهانی را با این پنج ضلعی که در برابر ایران اسلامی در جریان مذاکرات صف کشیده اند به خوبی می شناسد.

حقیقت پور با تاکید بر اینکه امریکا در جریان مذاکرات با هدف حراست از منافع اسرائیل در برابر مطالبات بر حق نظام جمهوری اسلامی ایران سنگ اندازی می کند، اضافه کرد: دشمن می داند و به این باور حقیقی رسیده است که ایران اسلامی به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست ولی بازهم زورگویی خود را ادامه می دهد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مذاکرات به دقایق نهایی خود رسیده است در پاسخ ابراز کرد: استکبار جهانی هم اکنون در جهان امپراطوری رسانه را در دست خود دارد.

با تشر های آمریکا از میدان بیرون نخواهیم رفت

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در کنار مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر زورگویی های استکبار جهانی محکم ایستاده است، ابراز کرد: با تشر های آمریکا و همپیمانانش از میدان بیرون نخواهیم رفت و مقاومت خواهیم کرد.

حقیقت پور خاطر نشان کرد: دفاع از مواضع ایران، ایستادگی و حراست از کشور مانند عدم اجازه بازرسی از مراکز نظامی و هسته ای و لغو کامل تحریم ها بر مدار رهنمود های مقام معظم رهبری مطالبات ایران اسلامی در مذاکرات با 1+5 است، اظهار کرد: جز توافق خوب متناسب با معیار های نظام جمهوری اسلامی توافق تحمیلی را قبول نخواهیم کرد.

ایران در صورت عدم توافق آمریکایی را مقصر می داند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: اگر توافق رقم نخورد ایران آمریکایی ها را مقصر می داند که با زورگویی ها و رفتار های فراقانونی خود در این راستا سنگ اندازی کردند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان