اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. تير 1394 - 11:00   |   کد مطلب: 12161
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه های مقننه و اجرائیه باید زمینه رونق اقتصادی و کسب و کار در کشور را فراهم کنند.
توافق هسته ای بشود یا نشود باید به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه کرد

امیر خجسته نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله مذاکرات هسته‌ای و خطوط قرمزی که معظم له مشخص کرده‌اند، اظهار داشت: در بحث مذاکرات کسی نمی‌تواند هیچ شبهه‌ ای را ایجاد کند زیرا خطوط قرمز و اصول و مسیر حرکت به خوبی مشخص گردیده است.

وی گفت: فرزندان ملت در مجلس شورای اسلامی عدول از خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته ای را به هیچ وجه نمی پذیرند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای در مجلس، اظهار کرد: تصویب این طرح مهم که با رأی بالایی هم به همراه بود، نشان از آن دارد که نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی به دنبال توافق خوب و مبتنی بر مصلحت و منفعت کشور هستند.

وی افزود: مسئولین باید از گره زدن نتایج مذاکرات ایران و 1+5 به حل مشکلات اقتصادی و مسائل اساسی کشور پرهیز کنند.

خجسته گفت: نباید طوری وانمود شود که اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد همه مشکلات اقتصادی ما حل می‌ شود، اصلا اینطور نیست زیرا تحریم ها فقط در 20 درصد اقتصاد کشور تاثیر گذاشته است. 

وی اظهار کرد: چه توافق بشود و چه توافق نشود، ما باید به سمت اقتصاد مقاومتی پیش برویم.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: قوه های مقننه و اجرائیه باید زمینه رونق اقتصادی و کسب و کار در کشور را فراهم کنند.

وی مقابله اساسی و ریشه ای با واردات بی‌رویه کالا، اتکا به ظرفیت داخل، تقویت تولید داخلی و... را در همین راستا برشمرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان