اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. تير 1394 - 10:44   |   کد مطلب: 12114
یک کارشناس مسائل فرهنگی و امور فضای مجازی گفت: فعالیت های مناسب و سازنده فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی و بخصوص شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راهکارها برای صدور پیام انقلاب اسلامی به تمام جهانیان است.
فعالیت در فضای مجازی زمینه ساز صدور پیام انقلاب اسلامی است

مهرداد نظری کارشناس مسائل فرهنگی و امور فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: عرصه فضای مجازی، در عصر حاضر عرصه ای مهم در جنگ نرم برای رویارویی با دشمنان انقلاب و خنثی کردن دسیسه های شوم و پلید آنان است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار جنگ نرم علیه ایران اسلامی را با جدیت خاص پیگیری می‌کنند، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب از جمله آمریکا با برنامه‌ ریزی های فرهنگی دقیق و اختصاص بودجه های میلیاردی از طریق دجالواره و فضای مجازی جنگ نرم بر ضد مردم ایران را با جدیت پیگیری می‌کنند و موجب انحراف جوانان ما از اهداف اصلی انقلاب و اسلام می شوند.

این کارشناس فضای مجازی افزود: بنابر ابلاغ حضرت امام خامنه ای عزیز حضور مؤثر نهادهای فرهنگی دولتی و مردمی در فضای مجازی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ، مفاهیم و هویت اسلامی - ایرانی و مقابله با تهدیدات بیش از پیش احساس می شود.

وی با اشاره به سخن حضرت امام خامنه ای  که می فرمایند: "اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است" گفت: دستور تشکیل شورایعالی فضای مجازی در کشور معجزه ولایت فقیه برای بلعیدن تمام تهاجمات فرهنگی استکبار جهانی در عرصه فضای مجازی است.

نظری در پایان اظهار کرد: فعالیت های مناسب و سازنده فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی و بخصوص شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راهکارها برای صدور پیام انقلاب اسلامی به تمام جهانیان است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان