اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. تير 1394 - 20:40   |   کد مطلب: 12102
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در پاسخ به اظهارات برخی معترضان مبنی بر اینکه مسئول فنی آزمایشگاه 93 میلیون تومان دریافت می‌کند، آن را تکذیب کرد و گفت: همدان پزشک 100 میلیونی ندارد.
حق پرستاران را پایمال نخواهیم کرد

به گزارش صبح الوند، حبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخی که به موضوع طرح پرداختی مبنی بر عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده بود، با اشاره به اعتراض پرستاران و کارکنان بیمارستا‌ن‌ها در خصوص اجرای طرح کارانه، اظهار کرد: جمع حاضر از اینکه رفتار منطقی در پیش گرفته و به من و همکاران در خصوص رسیدگی به این موضوع اعتماد دارند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه ما با تمام توان در خدمت بیماران هستیم و دوست نداریم آنها ذره‌ای آسیب ببینند، خواستار توجه به این مهم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه طرح ابلاغی وزارتخانه به نام طرح «مبتنی بر عملکرد» ارائه شده، گفت: اصل طرح قابل قبول است اما اگر سامانه این ایراد دارد باید نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

*موسوی‌بهار: در جمع خود جلسات مخفیانه نداریم

وی در پاسخ به سخنان یکی از معترضان که شما جلسات مخفیانه دارید، تأکید کرد: ما در جمع خود جلسات مخفیانه نداشتیم تا فردی را به دانشگاه اضافه کنیم.

موسوی‌بهار عنوان کرد: برخی مقامات، به بنده فشار آوردند تا فردی را استخدام کنم اما نپذیرفتم و گفتم حق دیگران را پایمال نمی‌کنم.

 رئیس علوم پزشکی همدان در پاسخ به سخنان برخی از نمایندگان معترضان مبنی بر اینکه مسئول فنی آزمایشگاه 93 میلیون تومان دریافت می‌کند، آن را تکذیب کرد و گفت: این حرف درست نیست.

وی با بیان اینکه ما پزشک 100 میلیونی نداریم، افزود: شما باید در مقابل معاون سیاسی امنیتی استاندار با مستندات سخن بگویید و نباید به طرح چنین سخنانی بپردازد.

موسوی‌بهار با بیان اینکه در سال 92 با شروع فعالیتم در این مسئولیت، به طور متوسط 14 ماه معوقه وجود داشت، تصریح کرد: امروز این میزان به سه ماه نمی‌رسد و به جد پیگیر پرداخت حقوق شما هستم.

*نعمتی: کارمند بخواهد حرف بزند می‌گویند؛ هیس!

مسئول رسیدگی به شکایات بیمارستان بعثت نیز با بیان اینکه طرح «قاصدک» بهانه‌ای برای عدم مطابقت میزان دریافتی پزشکان و پرستاران بود، اظهار کرد: ظاهراً میانگین دریافتی پزشکان ایرانی 20 تا 40 برابر میانگین دریافت پزشکان برخی از کشورهاست.

رضا نعمتی خطاب به نماینده مردم همدان در مجلس و همچنین رئیس دانشگاه، گفت: شما نمایندگان رئیس مجلس و وزیر بهداشت هستید و ما در اینجا جمع نشده‌ایم تا این طرح کاملاً غلط، را کارشناسی کنیم.

وی با بیان اینکه ما اساساً این طرح را قبول نداریم، افزود: اعتراض ما به تفاوت دریافتی پرسنل دانشگاه است و اگر کارمند بخواهد حرف بزند می‌گویند؛ هیس...؛

*عسل دریافتی را به شهد پزشکان نریزید ما هم انسانیم

مسئول رسیدگی به شکایات بیمارستان خطاب به مسئولان با بیان اینکه عسل دریافتی را به شهد پزشکان نریزید ما هم انسان هستیم، افزود: باید ظرف 20 روز این مشکل حل شود و تمام دریافتی پزشکان برگردد.

وی با بیان اینکه برای داشتن ایرانی اسلامی باید عدل و انصاف در جامعه پزشکی رعایت شود، افزود: دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت، بنگاه اقتصادی نیست؛ کاری نکنید پرسنل در جاهای دیگر مشغول به کار شوند.

نعمتی افزود: از بیمارستان بعثت و سایر بیمارستان‌ها پاساژ درست نکنید و بگذارید بیمارستان باقی بمانند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان