اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. تير 1394 - 13:17   |   کد مطلب: 12085
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کل حرکت‌هایی که در مقابل اصول و آرمان‌ها و منویات حضرت امام خمینی و امام خامنه ای قرار دارد، خواسته یا ناخواسته دشمنی با نظام است.
افرادی که چهره خبیث آمریکا را مسالمت‌آمیز معرفی می‌کنند در صف دشمن هستند

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خاورستان، گفت: یکی از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد این است که افرادی ظاهرا از نظام طرفداری می‌کنند، اما در حقیقت آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
وی ادامه داد: هر حرکتی که وحدت جامعه را زیر سوال ببرد، طبعا کمک به دشمنان است و صف دشمن چه در داخل و چه در خارج شاخص‌هایی دارد که باید آن را شناسایی کرد.
عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه یکی از شاخص های دشمن شناسی مسأله فتنه و اصحاب آن است افزود: اگر جریان فتنه را بررسی کنیم می‌بینیم که این افراد ایرانی هستند و شعار ایرانی می‌دهند، اما در حقیقت امر، این‌ها به دشمن را کمک کرده‌اند، در حالی که باید این افراد شناسایی می‌شدند و در همان زمان افراد خود را از فتنه گران جدا می‌کردند، چرا که این افراد ساختار شکن بودند.
وی با بیان اینکه کسانی که نسبت به ایجاد اختلاف و خدشه دارشدن وحدت مسلمین تلاش می‌کنند حتی اگر نماز بخوانند و روزه بگیرند، باید شناسایی شوند چرا که دشمن هستند، گفت: مطمئناً دوست در جامعه‌ای که منسجم است اختلاف ایجاد نمی‌کند.
عضو جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: کسانی که با اصل ولایت فقیه مشکل دارند، هر چند که نماز بخوانند دشمن نظام هستند.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه کسانی که امروز چهره آمریکا را چهره دارای مسالمت، صلح دوست، مبرا از برخی مسائل و توطئه‌ها و دارای ویژگی‌های طرفدار حقوق بشر معرفی می‌کنند، چه بخواهند و چه نخواهند در صف دشمن هستند، اذعان داشت: کل حرکت‌هایی که در مقابل اصول و آرمان‌ها و منویات حضرت امام خمینی و امام خامنه ای قرار دارد، خواسته یا ناخواسته دشمنی با نظام است.
وی حقوق بشر آمریکایی را قتل عام کردن، ضایع کردن حقوق مردم، به هم ریختن کشورها، از بین بردن بنیان و ساختار کشورها، نابود کردن ظرفیت کشورها، به غارت بردن ثروت ملت‌ها و کشتن رجال سیاسی دانست.
عضو جامعه روحانیت مبارز حمایت آمریکایی‌ها از منافقین، تشکیل گروهک‌های مخرّب، زندگی رئیس جمهور معزول و خائن ایران (بنی صدر) در آغوش آن‌ها و تحمیل تحریم‌ها را نمونه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها عنوان کرد و افزود: این همه جنایت توسط آمریکا انجام می‌شود و در پایان آن‌ها طرفدار حقوق بشر معرفی می شوند و ما نیز به عدم رعایت حقوق بشر محکوم می شویم.
حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی در یک لحظه 72 عزیز را کشتن و دادن شهدایی مانند شهید بهشتی، شهید رجایی و شهید باهنر.
حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: باید جنایات آمریکا به درستی برای جوامع بشری تبیین شود و مردم آگاه شوند که این‌ها در کشورهایی مانند لیبی، تونس و مصر چه کرده‌اند و الآن در این سرزمین‌ها چه خبر است؟
وی با اشاره به اینکه آمریکا در این کشورها بیداری اسلامی را به یک سری اعمال ضد انسانی تبدیل کرده است، گفت: تشکیل و تربیت داعش، النصره و گروهک‌هایی که بر ضد کشورهای آرام مانند سوریه دست به جنایت می زنند نمونه ای از اقدامات آمریکاست که باید به درستی برای مردم بیان شود.
عضو جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: اگر برای ملّت‌ها حقیقت استکبار جهانی را بیان کنند موضع کاملا خصمانه‌ای در مقابل آمریکا خواهند داشت، همان طور که در ایران تا کنون پرچم شعار مرگ بر آمریکا در اهتزاز بوده و در سایر کشورها هم در حال به اهتزاز درآمدن است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان