اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. تير 1394 - 22:53   |   کد مطلب: 11896
ابتکار در خصوص چاپ طرح حیوانات بر روی اسکناس گفت: این طرح هنوز به طور جدی مطرح نشده است و این اقدام از سوی هنرمندانی که آن را طراحی کرده اند صورت گرفته است، بنده هم در سایت ها دیده ام.
نظر خانم ابتکار درخصوص چاپ طرح حیوانات بر روی اسکناس

به گزارش صبح الوند، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با سرویس اقتصادی تهران نیوز؛ با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی بر اساس قانون حق آلوده کردن هوا را ندارند، گفت: واحدهای صنعتی باید فیلترهای کافی را داشته باشند و به سیستم پایش آنلاین و خوداظهاری مجهز باشد تا بتواند اطلاعات را به موقع از نظر کیفیت هوا ارائه دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: واحدهای صنعتی برای مدیریت پسماندها باید تصفیه خانه داشته باشند و این تصفیه خانه صنعتی استاندارد جوابگوی شاخصه های استاندار کیفیت آب باشد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه واحدهای صنعتی باید بتوانند پسماندهای خود را به درستی مدیریت کنند، اظهار داشت: واحد صنعتی با طراحی و برنامه ریزی و با سیاست گذاری درست می توانند پسماندهای صنعتی خود را مدیریت کرده و مانع از آسیب به محیط زیست شوند.

ابتکار افزود: ارتقاء وضعیت مدیریت شهری در این زمینه نیز موثر بوده و همچنین مورد تاکید سازمان حفاظت از محیط زیست است.

وی در پایان در خصوص چاپ طرح حیوانات بر روی اسکناس خاطرنشان کرد: این طرح هنوز به طور جدی مطرح نشده است و این اقدام از سوی هنرمندانی که آن را طراحی کرده اند صورت گرفته است، بنده هم در سایت ها دیده ام.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان