اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 14:25   |   کد مطلب: 11868
ح. ع. فرد مساله‌داری که سوابق وی در نهادهای مربوطه مشخص بوده و مدتها پیش رسانه ای هم شده است، اکنون مسؤولیت یکی از مدیریت های کمیته امداد امام خمینی(ره) به وی واگذار شده است.
یک انتصاب تعجب‌انگیز در کمیته امداد امام (ره)/ برج‌سازی که مدیر کمیته امداد شد!

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، این فرد که تا پیش از این با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود بودجه‌های میلیاردی مجموعه تحت امرش را در موسسات و کانون‌های تبلیغاتی وابسته به اطرافیانش خرج کرده و از سوی حراست وقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مورد پیگرد قرار گرفت، هم‌اکنون به همراه تیمش وارد نهاد متعلق به مستضعفان شده است.

ح. ع. که خود می‌گوید برج‌ساز است، با پشتیبانی دو سایت خبری مشهور، کمیته امداد امام خمینی(ره) را محلی برای رفت و آمد افراد مسأله‌دار کرده است. انتشار عکس‌های یادگاری خانم‌های بازیگر با رئیس کمیته را در صفحات شبکه‌های اجتماعی از جمله تلاش های رسانه ای این فرد است.

خوی اشرافی‌گری که به واسطه هزینه‌های چند ده‌میلیونی نامبرده در محل کار قبلی او کاملا مشخص بود در حالی قرار است وارد کمیته امداد امام خمینی(ره) شود که این نهاد می‌بایست مدافع قشر مستضعف جامعه باشد.

هر چند انتصاب این فرد در کمیته امداد و آن هم از سوی مدیریت جدید این سازمان با شگفت‌زدگی رسانه‌های انقلابی مواجه شد ولی به نظر می‌رسد با ورود به موقع و سریع در برخورد و عزل این فرد مسأله‌دار، نگرانی ها از آتیه مدیریت این نهاد مردمی برطرف شود.

با توجه به حضور هیأت امنایی، متشکل از افراد مورد وثوق نظام در مقام نظارت بر کمیته امداد و تصمیم‌گیری برای آن، این انتظار از سوی مردم وجود دارد که بلافاصله ضمن ورود آنان به این انتصاب، راه‌کارهای قانونی برای رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های گذشته فرد مذکور مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش جهان، گفتنی است این فرد پیش از این در برابر انتقادات خبرنگاران از وی، ضمن فحاشی و هتاکی به اهالی رسانه در نمایشگاه مطبوعات از ادبیات‌های زننده برای نهادهای انقلابی کشور استفاده کرده و آنان را متهم به فساد اقتصادی نمود.

این فرد همچنین در پیشنیه مدیریت خود نقش حامی مالی را همزمان برای رسانه‌های گروهک انحرافی و فتنه بازی می‌کرد و از بودجه بیت‌المال، سایت‌ها و رسانه‌های سایبری این دو گروه را که همان زمان از سوی برخی بزرگان، مرتبط و همسو با یکدیگر برای ضربه زدن به نظام خوانده شده بودند، تأمین مالی می‌نمود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان